محکومیت عملیات تروریستی کرمان توسط خوزستانی‌ها+ تصاویر
محکومیت عملیات تروریستی کرمان توسط خوزستانی‌ها+ تصاویر
مردم خوزستان عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند و با حضور در یک راهپیمایی بر علیه عاملان این جنایت شعارهایی سر دادند.

مردم خوزستان عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند و با حضور در یک راهپیمایی بر علیه عاملان این جنایت شعارهایی سر دادند.

به گزارش کاوش اخبار، مردم خوزستان در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان در این اقدامام ددمنشانه در زادگاه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید شکرخدا بهمنی، سردار شهید علیرضا داوودی و سردار شهید کرم سیاهپور راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی ظهر امروز جمعه ۱۵ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از در نقاط مختلف استان خوزستان دیار سردار شهید بهنام محمدی‌راد، سردار شهید غلامعباس عبایسی‌مکوند، سردار شهید مصدق طاهری و سردار شهید سیدعیسی موسوی برگزار شد که شرکت کنندگان بر علیه عاملان این جنایت ترویستی در جمع زائران سردا سپهبد حاج قاسم سلیمانتی شعارهایی سر دادند.

به نوشته خبرگزاری فارس، حضور دهه هفتادی‌ها، دهه هشتادی‌ها و جوانان و نوجوانان استان خوزستان دیار سردار شهید محمدکریم ممبینی و سردار رضا شهنی‌فیض در راهپیمایی محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان چشمگیر بود که با در دست داشتن پلاکاردهایی در محکومیت این اقدام تروریستی شعار دادند.

راهپیمایی مردم اهواز هم بر در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) در بلوار آیت‌الله بهبهانی آغاز شد که مردم اهواز با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

در این آیین که جمعی از علما، روحانیون و طلاب علوم دینی نیز حضور داشتند مردم اهواز خواستار برخورد شدید با عوامل داخلی و خارجی عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان شدند.

محکومیت عملیات تروریستی توسط آبادانی‌ها

مردم آبادان نیز امروز بعد از برپایی نمازجمعه، با حضور در یک راهپیمایی، عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم و با خانواده شهدای گلگون این اقدام ددمنشانه ابراز همدردی کردند.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور آبادان و همشهریان شهید علی صالحی‌مجد، شهید یونس بحر و سرباز شهید عبدالرضا حمودی در این راهپیمایی عملیات تروریستی گلزار شهدای کرمان و کشتن زنان و کودکان را محکوم و انزجار خود از توطئه های مزدوران وابسته به آمریکا و صهیونیسم اعلام کردند.

 راهپیمایی آبادانی‌ها

مردم شوشتر و اهالی دیار شهید محمود صالحی‌پور نیز امروز با حضور در یک راهپیمایی، عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

اهالی مسجدسلیمان همشهریان شهید جاویدالاثر شنبه تاوسه، شهید جاویدالاثر ابراهیم قندعلی‌مرغان، شهید محسن بختیاری‌خواه، شهید سعید کریمی، شهید مهران زرافشان، شهید شاپور عباسی و شهید مدافع امنیت غلامرضا بامدی نیز در راهپیمایی محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان شرکت کردند.

 نسل‌ها در کنار هم

مردم شهیدپرور خرمشهر نیز امروز بعد از اقامه نمازجمعه در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان راهپیمایی و انزجار خود از توطئه‌های مزدوران وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

محکومیت جنایت تروریستی در لالی

در رامهرمز هم همشهریان شهید جاویدالاثر عبدالحسین (بهروز) گندمی، سرباز شهید عباس نجاتی، شهید علی‌حسین راشخوار، نخبه شهید امید حسینی، شهید نوید حقیقت‌شناس و شهید ضرغام پرست با حضور در یک راهپیمایی جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

 حضور مسؤولان لالی

راهپیمایی مردم بندر هندیجان نیز در محکومیت جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان بعد از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه با حضور قشرهای مختلف مردم امروز از درب مصلی نمازجمعه آغاز شد و تا میدان امام حسین(ع) این شهر ادامه داشت.

در پی به شهادت رسیدن جمع کثیری از هموطنان در گلزار شهدای کرمان نمازگزاران نمازجمعه شهرستان لالی همزمان با سایر شهرهای کشور در محکومیت این اقدام تروریستی راهپیمایی کردند.

 راهپیمایی مردم لالی

مردم حاضر در این راهپیمایی که از مسجد جامع تا میدان شهدای ۲۱ دی لالی برگزار شده بود با شعارهای ضد استکباری خواستار انتقام از بانیان این حادثه تروریستی شدند.

 حضور اقشار مختلف مردم

مردم‌ ولایتمدار شوش شوش دانیال نیز با حضوزر در یک راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل حرکت ددمنشانه تروریستی در کرمان که موجب شهادت تعدادی از هموطنان شد را محکوم کردند.

شهید سلیمانی خطرناکتر از سردار سلیمانی زنده

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی در محکومیت جنایت تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از پایان نمازجمعه شهرستان رامشیر برگزار شد.

در این راهپیمایی مردم رامشیر و اهالی دیار شهید حبیب جدهانی و شهید عباس سرانجام شعارهایی را بر علیه استکبار جهانی و عوامل این اقدام تروریستی سر دادند.

 محکومیت جنایت کرمان

حجت‌الاسلام سیدسلمان هاشمی امام جمعه رامشیر در محکومیت این اقدام تروریستی اظهار کرد: عملیات کور تروریستی در شهر کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از زائران این شهید عزیز شد، نشان از عمق کینه دشمنان نسبت به مکتب حاج قاسم دارد.

وی در ادامه گفت: این حادثه تروریستیِ نشان داد، که رژیم صهیونیستی شدیداً از سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، آسیب دیده و مقاومت مردم غزه و بیداری اسلامی را نتیجه اقدامات حاج قاسم سلیمانی می‌داند.

 دهه نودی‌های همیشه در صحنه

امام جمعه رامشیر خاطرنشان کرد: از جمله دلایلی که جنایتکاران سنگدل این حادثه تروریستیِ را در کرمان خلق کرده‌اند، این است که رژیم صهیونیستی، شهید سلیمانی را برای خودش خطرناکتر از سردار سلیمانی زنده، می‌داند.

راهپیمایی مردم رامشیر

عصر روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی در بین زائران مرقد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رخ داد که بر اساس اعلام اورژانس کشور ۸۹ نفر از جمله تعدادی زن و کودک در این عملیات‌های تروریستی به شهادت رسیدند.

  • نویسنده : خوزستان