جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 17 May , 2024
پ
  • شناسه : 96253
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

آغاز اولین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت وزارت نیرو در اهواز+ تصویر

آغاز اولین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت وزارت نیرو در اهواز+ تصویر
آغاز اولین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت وزارت نیرو در اهواز+ تصویر
اولین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت در وزارت نیرو "یادواره شهید آوینی" به میزبانی سازمان آب و برق خوزستان در اهواز آغاز شد.

اولین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت در وزارت نیرو “یادواره شهید آوینی” به میزبانی سازمان آب و برق خوزستان در اهواز آغاز شد.

به گزارش کاوش اخبار، صبح امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، اولین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت در وزارت نیرو یادواره شهید آوینی با حضور مریم کارگر نجفی، معاون تحقیقات و سرمایه انسانی وزیر نیرو، مرتضی شعبان زاده، مدیر کل دفتر آموزش تحقیقات و نو آوری وزارت نیرو، حامد تقدیری، رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت و مدیران و کارکنان صنعت آب و برق خوزستان در گیت بوستان اهواز آغاز شد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در این دوره آموزشی ضمن تسلیت درگذشتگان شاغل در سازمان آب و برق خوزستان در سانحه واژگونی مینی بوس، اظهار کرد: تحقق وعده صادق توسط سبز قامتان این مرز و بوم و یادگاران دفاع مقدس که اجازه ندادند دشمنان ما کوچکترین جسارتی به این کشور داشته باشند را تبریک می گوییم.

عباس صدریان فر افزود: مقام‌معظم رهبری در سخنرانی های خود کلید واژه هایی به کار می برند که اگر به آنها توجه کنیم چراغ های مسیر پیشرفت کشور هستند.

وی در ادامه با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: جهاد تبیین یعنی بیان تلاش های خدمتگزاران در کمال واقعیت و فرق ما با دشمن این است که آنها دروغ پردازی می کنند و ما خدمات دولت را آنگونه که رقم خورده بیان می کنیم.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با تاکید به امید آفرینی در جامعه تصریح کرد: اگر در جهت نا امید کردن مردم و جامعه قدم برداریم، آب در آسیاب دشمن ریخته ایم؛ ما موظفیم خدمات انجام شده را به بهترین نحو بیان کنیم تا حق مطلب ادا شده و جامعه امیدوار شود.

صدریان فر با بیان اینکه هر جا ما صحنه را خالی کردیم دشمن حضور پیدا کرد، گفت: وقتی فضا را با تبلیغات صادقانه پر کنیم دیگر دشمن جایی برای عرض اندام پیدا نمی کند؛ قاطبه هدف دشمن جوانان هستند ما نباید به دشمنان اجازه جولان بدهیم چرا که در قبال مسئولیتی که شهدا به ما سپرده اند موظف هستیم.

وی  ادامه داد: در دولت مردمی سیزدهم، اقدامات زیادی انجام شده است اما در حوزه تبلیغات به خوبی عمل نکردیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به افتخار برگزاری اولین مدرسه پاییزه و اولین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت در خوزستان، عنوان کرد: استان خوزستان ظرفیت های بسیار زیادی دارد که باید به خوبی از آنها بهره برداری کرد. صدریان فر با اشاره به اینکه جهاد تبیین حسنه جاریه است، بیان کرد: هر کس می تواند در این راه قدمی بردارد و با روایتی نیکو اقدامات و پیشرفت ها را بیان کند؛ این کار دلی است و تکلیفی در کار نیست ما باید خود را مدیون نظام‌مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب بدانیم و برای روایت و انعکاس هر آنچه موجب پیشرفت و رشد و تعالی جامعه شده آموزش دیده و داوطلبانه عمل کنیم.

حامد تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت نیز در ادامه این برنامه، اطلاع رسانی و روایتگری در دولت سیزدهم را ضعیف عنوان کرد و گفت: غربی ها در عرصه روایت گری بسیار کار می کنند؛ اینکه همه چیز آماده باشد و ما کار کنیم هنر نیست، هنر آن است که در کمال سختی کار را نجام دهیم و این جهاد تبیین است.

بر اساس این گزارش دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت در وزارت نیرو یادواره شهید آوینی با حضور مدیران عامل و تعدادی از کارکنان صنعت آب و برق خوزستان به مدت ۳ روز ( ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت) در اهواز برگزار خواهد شد.
در این دوره روایت‌هایی از دستاوردهای کلان صنعت آب و برق، اجرای برنامه میدانی راهیان پیشرفت، اصول روایتگری و سخنوری، آشنایی به تولید محتوا، خاطره‌نویسی و داستان‌سرایی، آشنایی با سند ملی روایت پیشرفت و تکالیف وزارت نیرو در اجرای این سند، روایت‌هایی از حماسه‌آفرینی دفاع مقدس و … برای شرکت‌کنندگان تشریح و آموزش داده خواهد شد.

برچسب ها

پیکر هشتمین قربانی سیل خراسان رضوی پیدا شد ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیکر هشتمین قربانی سیل خراسان رضوی پیدا شد

شمار جانباختگان سیل چهارشنبه در این استان به هفت نفر افزایش یافته است که از این تعداد پنج نفر مربوط به مشهد و ۲ نفر نیز از روستاهای فریمان هستند.

نفت مسجد سلیمان از صعود به لیگ برتر بازماند ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نفت مسجد سلیمان از صعود به لیگ برتر بازماند

شاگردان ابراهیم اشکش در نفت مسجدسلیمان امشب در یک بازی خارج از خانه مقابل نفت و گاز گچساران به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل فاضلاب اهواز جدی است/ بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون وزیر نیرو:

عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل فاضلاب اهواز جدی است/ بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود

بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان با ظرفیت ۲۵ هزار متر مکعب در شبانه روز از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی به زودی وارد مدار بهره‌برداری می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.