سند مالکیت برای ۹۳۶ هزار هکتار اراضی زراعی خوزستان صادر شد
سند مالکیت برای ۹۳۶ هزار هکتار اراضی زراعی خوزستان صادر شد
مردم باید برای ثبت تقاضای اراضی، باغ‌ها و نخیلات خود به این شرکت‌ها مراجعه کنند و با تسلیم مدارک و مستندات مورد نیاز، پرونده تشکیل دهند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خوزستان از صدور سند مالکیت برای ۹۳۶ هزار هکتار از اراضی زراعی استان خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان، زمان خوب مدیر کل ثبت اسناد و املاک درخصوص روند طرح کاداستر در اراضی کشاورزی و صدور اسناد زراعی استان اظهار کرد: باهمت و تلاش کارکنان اداره کاداستر خوزستان و اداره‌های ثبت اسناد و املاک شهرستان ها، از ابتدای امسال تاکنون از مجموع یک میلیون و ۴۷۰ هزار هکتار اراضی زراعی، برای ۹۳۶ هزار هکتار معادل ۶۴ درصد سند مالکیت صادر شده است.

وی افزود: اداره کل خوزستان با مشارکت شرکت‌های مشاوره‌ای نقشه برداری قرارداد‌هایی برای نقشه برداری و تشکیل پرونده منعقد شده است.

زمان خوب افزود: مردم باید برای ثبت تقاضای اراضی، باغ‌ها و نخیلات خود به این شرکت‌ها مراجعه کنند و با تسلیم مدارک و مستندات مورد نیاز، پرونده تشکیل دهند.

وی ادامه داد: پرونده‌هایی که توسط شرکت‌های مشاوره‌ای نقشه برداری تشکیل می‌شوند، به اداره‌های ثبت اسناد و املاک خواهند شد و پس از گذراندن تشریفات خاص، سند مالکیت به نام متقاضی و مالک زمین صادر می‌شود.