مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان: در تلاشیم برای تابستانی سخت آماده شویم
مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان: در تلاشیم برای تابستانی سخت آماده شویم
با فعالیت شبانه‌روزی در آماده‌سازی شبکه و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید، در تلاشیم شبکه را برای تابستانی سخت آماده کنیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به کاهش نزولات جوی و اثرات آن بر تولید نیروگاه‌های برق‌آبی، گفت: با فعالیت شبانه‌روزی در آماده‌سازی شبکه و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید، در تلاشیم شبکه را برای تابستانی سخت آماده کنیم.
به گزارش کاوش اخبار، علی اسدی در نوزدهمین جلسه کمیته پیگیری پروژه‌های حیاتی و ضروری این شرکت برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳، بیان کرد: اگر شرایط بارش باران و برف بر همین منوال ادامه داشته باشد به دلیل تاثیر آن بر تولید نیروگاه‌های برق‌آبی، تابستان سخت و متفاوتی را در پیش خواهیم داشت.
وی با اشاره به ۱۵ پروژه حیاتی این شرکت برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳ بیان کرد: از این پروژه‌ها فاز دوم طرح دائم پست برق GIS خزامی در شهرستان کارون به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر به بهره‌برداری رسیده و به زودی فاز دوم پست GIS کارون در اهواز و ترانس سوم پست برق سبزآب در اندیمشک نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه عملیات احداث خطوط ۱۳۲ کیلوولت خروجی پست برق مهزیار ( حد فاصل سپنتا تا رینگ اهواز) که از پروژه‌های ضروری بوده نیز به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: تلاش همه کارکنان شرکت به ویژه گروه‌های فنی و عملیاتی تکمیل به موقع پروژه‌ها است تا برق پایداری به مشترکین در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شود.
اسدی گفت: با وجود مشکلات و کمبود نقدینگی، در حال حاضر همه این پروژه‌ها فعال بوده و به صورت شبانه‌روزی در حال احداث و تکمیل هستند.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.