ثبت بیشترین میزان بارندگی خوزستان در شوش
ثبت بیشترین میزان بارندگی خوزستان در شوش
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در شوش با ۵۵ میلیمتر ثبت شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در شوش با ۵۵ میلیمتر ثبت شد.

به گزارش کاوش اخبار، محمد سبزه زاری روز سه شنبه بیان کرد: میزان بارندگی در شوشتر ۴۶، دزفول ۳۱، گتوند ۱۵.۲، مسجد سلیمان ۱۲.۱، حسینیه اندیمشک ۷.۶، لالی ۴.۹ و ایذه ۱.۱ میلیمتر گزارش شده است.

وی افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از امشب تا ۲ روز آینده روند کاهش دما را به میزان سه تا پنج درجه سانتیگراد در استان نشان می‌دهد.

سبزه زاری ادامه داد: طی امروز تا اواخر وقت به علت رطوبت بالا و شرایط جوی منطقه شمالی و شمالی شرقی احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق قابل انتظار است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: از امروز تا روز جمعه شمال خلیج فارس مواج است و به علت کاهش دما و وجود رطوبت ناشی از بارش‌های اخیر در استان طی امروز تا اوایل هفته آینده پدیده مه صبحگاهی و شامگاهی برای بیشتر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۲۸.۸ و دهدز با ۹.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۱۶.۳ و حداکثر ۲۷.۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تقویت سامانه بارشی از اواخر وقت دوشنبه تا اواسط وقت سه‌شنبه هفته جاری در مناطقی از شمال دزفول، اندیمشک، اندیکا، لالی، مسجدسلیمان و به ویژه ارتفاعات شمالی استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.