نیروهای امنیتی و پلیس نقش مهمی در کاهش فساد اقتصادی در خوزستان دارند
نیروهای امنیتی و پلیس نقش مهمی در کاهش فساد اقتصادی در خوزستان دارند
پلیس مسئولیت ایجاد امنیت در جامعه را برعهده دارد و باور داریم که باید به عنوان نیروی مقابله‌گر با ناامنی‌ها عمل کند تا امنیت در جامعه تامین شود.

استاندار خوزستان گفت: نیروهای امنیتی نقش مهمی در کاهش فساد اقتصادی در جامعه دارند و با مدیریت مناسب فضای مجازی و شهری، می‌توانند موانع و مشکلات موجود در جامعه را برطرف کنند.

به گزارش کاوش اخبار، علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان خوزستان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت در شهرها و روستاها به وجود آمده است به لطف حضور پلیس و نیروهای امنیتی است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی امنیت در این استان محسوب می‌شود و حفظ و ایجاد امنیت جامعه در خوزستان وظیفه نیروهای انتظامی است تا شهروندان بتوانند در آرامش زندگی کنند.

وی بیان کرد: پلیس مسئولیت ایجاد امنیت در جامعه را برعهده دارد و باور داریم که باید به عنوان نیروی مقابله‌گر با ناامنی‌ها عمل کند تا امنیت در جامعه تامین شود.

حسینی‌محراب افزود: نیروهای امنیتی نقش مهمی در کاهش فساد اقتصادی در جامعه دارند و با مدیریت مناسب فضای مجازی و شهری، می‌توانند موانع و مشکلات موجود در جامعه را برطرف کنند.