خارج کردن سه جسد از رودخانه کارون اهواز
خارج کردن سه جسد از رودخانه کارون اهواز
به دلیل گل آلود بودن و لایروبی نشدن رودخانه کارون در محدوده اهواز احتمال مرگ افرادی که در این رودخانه شنا می کنند زیاد است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: سه جسد طی یک هفته اخیر توسط غواصان این سازمان از رودخانه کارون در محدوده اهواز از آب خارج شده است.

به گزارش کاوش اخبار ابراهیم قنبری روز چهارشنبه بیان کرد: سه جسد مرد در محدوده پل پنجم اهواز تا منطقه جنگیه از توابع شهرستان کارون از آب خارج شدند.

وی گفت: همچنین در این مدت نیروهای امدادی این سازمان جان یک خانم را که در حال غرق شدن در رودخانه کارون اهواز بود را نجات دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: همچنین جستجو برای یافتن جسد یک پسر جوان ۲۳ ساله در رودخانه کارون اهواز همچنان ادامه دارد.

قنبری با بیان اینکه هیچ کدام از این افراد نسبتی با یکدیگر نداشتند اظهار کرد: به دلیل گل آلود بودن و لایروبی نشدن رودخانه کارون در محدوده اهواز احتمال مرگ افرادی که در این رودخانه شنا می کنند زیاد است.

وی افزود: از مردم تقاضا داریم از شنا کردن در این رودخانه خودداری کنند و در صورت بروز حادثه بلافاصله با آتش نشانی تماس بگیرند تا غواصان این سازمان در مدت زمان کوتاهی در محل حادثه حضور یابند.

 طبق اعلام سازمان پزشکی قانونی، خوزستان رتبه نخست غرق شدگی را در کشور دارد.

  • منبع خبر : ایرنا