۱۳ مصدوم و پنج کشته در حوادث رانندگی خوزستان
۱۳ مصدوم و پنج کشته در حوادث رانندگی خوزستان
وقوع چهار فقره تصادف در جاده‌های استان از شامگاه گذشته تا امروز پنج کشته و ۱۳ مصدوم به جا گذاشت.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: وقوع چهار فقره تصادف در جاده‌های استان از شامگاه گذشته تا امروز پنج کشته و ۱۳ مصدوم به جا گذاشت.

به گزارش کاوش اخبار، عارف شرهانی بیان کرد: بر اثر برخورد خودروهای سمند و اتوبوس، پنج کیلومتر بعد از عبدالخان به سمت چذابه در ساعت ۴:۰۵ دقیقه بامداد امروز پنج نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

وی افزود: سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و فوتی ها شامل سه نفر مرد و ۲ زن با هویت نامشخص در رده سنی ۲۰ تا ۳۵ سال و مصدوم یک مرد ۴۲ ساله اعلام شد.

شرهانی ادامه داد: در حادثه واژگونی یک دستگاه موتور در ساعت ۷:۱۵ دقیقه امروز در خروجی هندیجان یک پسر ۱۹ ساله مصدوم و توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای هندیجان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان به تصادف خودروهای پژو ۲۰۷ با مینی بوس اشاره کرد و گفت:این حادثه ساعت ۵:۳۰ دقیقه در روستای بردیه دشت آزادگان رخ داد و ۶ نفر مجروح به جا گذاشت که شامل یک دختر بچه سه ساله و چهار زن ۳۵ تا ۵۵ ساله و یک مرد ۴۸ ساله گزارش شده است.

وی اضافه کرد: مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان نفت سوسنگرد اعزام شدند.

شرهانی اظهار کرد: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در جاده قدیم اندیمشک به پل دختر در شامگاه روز سه شنبه پنج نفر مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان تصریح کرد: مصدومان شامل سه نفر زن و ۲ نفر مرد اعلام شد که توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک انتقال یافتند.

در حال حاضر ۱۲۳ پایگاه اورژانس زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز است که شامل ۷۸ پایگاه جاده‌ای و ۴۵ پایگاه شهری فعال هستند.