تحقیقات اولیه قضایی مربوط به پرونده راهزنان جاده اهواز – شوش در دست اقدام است
تحقیقات اولیه قضایی مربوط به پرونده راهزنان جاده اهواز – شوش در دست اقدام است
تحقیقات اولیه و مقدماتی در خصوص پرونده عاملان راهزنی جاده اهواز- شوش در دادسرای مرکز استان در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: تحقیقات اولیه و مقدماتی در خصوص پرونده عاملان راهزنی جاده اهواز- شوش در دادسرای مرکز استان در حال انجام است.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی با اشاره به اینکه عاملان راهزنی در مسیر جاده اهواز- شوش با دستور و پیگیری دستگاه قضا دستگیر شدند بیان کرد: پس از دریافت گزارشی از اقدام چند نفر به راهزنی و سرقت اموال کامیون‌ها به صورت مسلحانه در مسیر جاده شوش- اهواز، دستورات قضایی اولیه جهت شناسایی و دستگیری عاملین صادر شد.

وی ادامه داد: پس از شناسایی با اقدامات ضربتی پلیس آگاهی استان، شب گذشته چند نفر از عوامل دستگیر شدند و خودروی مورد استفاده و اموال مسروقه در یکی از شهرستان‌های همجوار مرکز استان کشف شد.

دادستان مرکز استان خوزستان ضمن تاکید بر برخورد قاطع با هرگونه اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه گفت: برخورد با جرائم خشن و مسلحانه، از اولویت‌های دادگستری استان است و قطعا عاملین این جرائم، اشد مجازات در کیفرخواست برای آنان از دادگاه تقاضا خواهد شد.

رییس کل دادگستری خوزستان پیش از این اعلام کرده بود که برخورد قاطع با جرائم‌خشن و مسلحانه از اولویت‌های دستگاه قضایی استان است و در همین راستا یکهزار و ۱۹۸ پرونده با تعداد بالای شاکی در سال گذشته تعیین تکلیف شدند.