قطع برق ۱۵ اداره پرمصرف خوزستان
قطع برق ۱۵ اداره پرمصرف خوزستان
پیام‌هایی مبنی بر لزوم رعایت الگوی مصرف برق به ادارات ارسال کرده که با توجه به اصلاح نکردن روند مصرف و پس صدور اخطار، دستور قطع برق ادارات پرمصرف صادر شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به صدور اخطارهای قبلی برای مشترکان پرمصرف، از قطع برق ۱۵ اشتراک اداری پرمصرف در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش ایرنا علی خدری چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در روزهای گذشته، پیام‌هایی مبنی بر لزوم رعایت الگوی مصرف برق به ادارات ارسال کرده که با توجه به اصلاح نکردن روند مصرف و پس صدور اخطار، دستور قطع برق ادارات پرمصرف صادر شد.

خدری افزود: تمامی ادارات موظف هستند مصرف برق خود را نسبت به سال ۱۴۰۰ در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد کاهش دهند و در صورت رعایت نکردن این مصوبه، بعد از اخطارهای لازم برق این قبیل ادارات قطع می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه با اشاره به تدبیر وزارت نیرو و توانبر و شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در جهت پایدار سازی شبکه، فرهنگ سازی جهت کاهش مصرف در بخش خانگی را مهم برشمرد و گفت: سال گذشته نیز با اقدامات فرهنگی و اجتماعی در کنار فعالیت های فنی و تخصصی، موفق شدیم تابستان را بدون خاموشی برق در حوزه مشترکان خانگی پشت سر بگذاریم.

بر اساس این گزارش، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اعلام کرده است که در صورت بی توجهی نسبت به رعایت الگوی مصرف برق، اسامی ادارات پر مصرف به اطلاع عموم خواهد رسید.