استاندار خوزستان: برای بهبود وضعیت مناطق حاشیه شهر برنامه‌ریزی شده است
استاندار خوزستان: برای بهبود وضعیت مناطق حاشیه شهر برنامه‌ریزی شده است
برای بهبود وضعیت مناطق حاشیه شهر در استان تصمیمات و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا شاهد توسعه و پیشرفت در این مناطق باشیم.

استاندار خوزستان گفت: برای بهبود وضعیت مناطق حاشیه شهر در استان تصمیمات و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا شاهد توسعه و پیشرفت در این مناطق باشیم.

به گزارش کاوش اخبار، علی اکبر حسینی محراب شامگاه یکشنبه در ضیافت افطاری جمعی از ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خوزستان در اهواز بیان کرد: اقدامات و برنامه هایی را برای مناطق حاشیه شهر در دستور کار قرار گرفته که شامل بهسازی آسفالت و حمل و نقل و بهبود آب شرب و … است.

وی گفت: برای توسعه اشتغال های خانگی در این مناطق نیز اقدامات خوبی انجام گرفته است.

استاندار خوزستان اظهار داشت: گروه هایی با نام خوشه های کسب و کار در نظر گرفتیم که در این مناطق حضور می یابند و با آموزش به مردم برای اشتغال آن ها آموزش ارائه می دهند.

در ادامه این مراسم مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان بیان کرد: همه ساله ضیافت افطار ایتام در ماه مبارک رمضان برگزار می شود و هدفگذاری امسال توزیع ۱۳۰ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان این نهاد حمایتی است.

جمال شیبه افزود: در ماه رمضان امسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود.

وی گفت: ۱۴۰ آشپزخانه برای پخت غذا در ایام ماه مبارک رمضان فعال شده اند و در این راه موسسات خیریه کمک می کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه درحال حاضر بیش از ۲۶ هزار یتیم ومحسنین تحت حمایت این استان می باشند اظهار داشت: پویش «هر خوزستانی، حامی یک یتیم»با برپایی پایگاه حامی یابی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در شب‌های قدر فعال شده است.
شیبه ادامه داد: حامیان و خیران می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی در استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و یا تماس با ۰۹۱۶۵۰۴۷۸۷۸ نسبت به ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.