آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه
آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه
از بین ۱۲ مجروح این حادثه تروریستی سه نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۹ مجروح دیگر در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از بین ۱۲ مجروح این حادثه تروریستی سه نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۹ مجروح دیگر در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند.

به گزارش کاوش اخبار، محمدحسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه اظهار کرد: از همان ساعات اولیه وقوع حادثه تیم درمانی کارهای لازم را برای مجروحان انجام دادند و تمام اقدامات اولیه در شهرستان ایذه به کمک جراحان و متخصصان صورت گرفت.

وی گفت: در این حادثه ۱۹ آسیب دیده وجود داشت که هفت نفر آن فوت کردند که بیشتر آنها با حال عمومی بسیار بد و یا فوت شده به بیمارستان منتقل شدند.

سرمست با بیان اینکه یکی از فوت شدگان ایست قلبی داشته و بقیه هم فوت شده بودند، ادامه داد: از بین ۱۲ مجروح، سه نفر به صورت سرپایی درمان شده و مرخص شدند و ۹ مجروح دیگر در بیمارستان های امام خمینی(ره)و گلستان اهواز و بیمارستان ایذه بستری هستند که اقدامات درمانی آنها انجام شده و وضعیت نسبی مناسبی دارند.

وی یادآور شد: این مجروحان در مسیر بهبودی قرار داشته و احتمالا در روزهای آینده وضعیت بهتری خواهند داشت.