بیمارستان‌های “نفت” و “طریق‌القدس” بستان آماده ارائه خدمت به‌زائران اربعین حسینی
بیمارستان‌های “نفت” و “طریق‌القدس” بستان آماده ارائه خدمت به‌زائران اربعین حسینی
بیمارستان‌های نفت و طریق‌القدس بستان در آماده‌باش کامل بوده و آماده ارائه خدمات اورژانسی به مردم و زوار هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه بیمارستان‌های نفت و طریق‌القدس بستان در آماده‌باش کامل بوده و آماده ارائه خدمات اورژانسی به مردم و زوار هستند گفت: حدود ۳۰۰ نیروی درمانی در مرز چذابه مستقر می‌شوند.

به گزارش کاوش اخبار، محمدحسین سرمست شوشتری ضمن بازدید از مرز چذابه به منظور بررسی آخرین وضعیت امکانات بهداشتی، درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی اظهار داشت: در اربعین امسال حدود ۳۰۰ نیروی درمانی در مرز چذابه مستقر خواهند شد که شامل پزشک، پرستار، تکنسین‌های اورژانس و نیروهای خدماتی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: سازمان اورژانس با ده‌ها دستگاه آمبولانس، موتورلانس و اتوبوس آمبولانس در خدمت زائران اربعین حسینی خواهد بود.

وی افزود: بیمارستان‌های نفت و طریق‌القدس بستان در آماده‌باش کامل بوده و آماده ارائه خدمات اورژانسی به مردم وزائران هستند و برای حدود ۳۰۰ نفر امکانات اسکان در نظر گرفته شده است.

سرمست با اشاره به گرمی هوا و بیماری‌های ویروسی آبله میمونی و کرونا و همچنین بیماری التور که مواردی از آن در استان خوزستان مشاهده شده است، گفت: تیم‌های کارشناسی بهداشت با گرایش‌های محیط، مبارزه با بیماری‌ها، پیشگیری از بیماری‌ها و… خدمات بهداشتی را به مردم و زوار ارائه می‌دهند و مراقبت سندرومیک به صورت جدی انجام می‌شود تا اربعین امسال را با سلامت کامل پشت سر بگذاریم.