تأکید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان: صنایع بزرگ از صنایع کوچک حمایت های ویژه داشته باشند
تأکید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان: صنایع بزرگ از صنایع کوچک حمایت های ویژه داشته باشند
صنایع بزرگ خوزستان به ویژه صنعت نفت باید از شرکت های فعال تولیدی و صنایع کوچک استان حمایت های ویژه داشته باشند.

علی مهدی پور: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، گفت؛ عدم پرداخت مطالبات صنایع فعال در حوزه صنعت نفت می تواند باعث تعطیلی کارگاه های صنعتی و واحدهای فعال در این حوزه شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ، ” علی مهدی پور “با حضور در برنامه زنده تلویزیونی« مسیر پیشرفت » که از شبکه استانی پخش شد، با تأکید بر نقش صنایع بزرگ نفتی فعال در خوزستان برای حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: صنایع بزرگ خوزستان به ویژه صنعت نفت باید از شرکت های فعال تولیدی و صنایع کوچک استان حمایت های ویژه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در ادامه بیان داشت ؛ مجموعه شرکت های نفتی فعال در خوزستان باید نسبت به صنایع کوچکی که در خوزستان با دشواری های فراوان فعال هستند، مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند و در اجرای پروژه ها از ظرفیت صنایع کوچک استان به صورت ویژه استفاده کنند.

مهدی پور تصریح کرد : در خوزستان بیش از ۴۰۰ واحد صنعتی صنایع کوچک در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی مشغول به فعالیت هستند و باید نگاهی ویژه از سوی صنایع نفتی به آن ها شود.

وی با اشاره به اینکه ؛ یکی از مشکلات جدی واحدهای تولیدی فعال در حوزه صنعت نفت، مطالبات آنان از شرکت های نفتی است، گفت : از جدی ترین دغدغه های واحدهای صنعتی، تأمین منابع مالی است و در صورتی که مطالبات واحدهای صنعتی به آن ها زودتر پرداخت شود، قطعاً مشکلات آن ها برطرف خواهد شد که این خود زمینه ساز ایجاد اشتغال بیشتر و افزایش ظرفیت تولید خواهد بود.