دستگیری اعضای باند زمین خواری در بهبهان
دستگیری اعضای باند زمین خواری در بهبهان
اعضای ۱۰ نفره این باند با همدستی ۲ نفر از اصحاب بنگاه‌های املاک این شهرستان با تنظیم قولنامه‌ با تاریخ جعلی، اقدام به فروش حدود هشت هکتار از اراضی ملی به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال کرده بودند.

 دادستان عمومی و انقلاب بهبهان از متلاشی شدن باند زمین خواری در این شهرستان و دستگیری اعضای آن خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از دادستانی بهبهان ، علیرضا قاسمی نژاد بیان کرد: پس از دریافت اخبار واصله مبنی بر وجود یک باند پیچیده فروش اراضی، تحقیقات در این خصوص آغاز شد که با به دست آمدن دلایل و اسناد کافی، این گزارش مورد تایید قرار گرفت.

وی گفت: اعضای ۱۰ نفره این باند با همدستی ۲ نفر از اصحاب بنگاه‌های املاک این شهرستان با تنظیم قولنامه‌ با تاریخ جعلی، اقدام به فروش حدود هشت هکتار از اراضی ملی به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال کرده بودند.

قاسمی نژاد ادامه داد: هفت نفر از متهمان این پرونده دستگیر و با انجام تحقیقات از آنان، دستور دستگیری متهمان متواری صادر شد که با تکمیل تحقیقات، پرونده به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

وی در ادامه خطاب به مردم برای خرید ملک بیان کرد: در خرید املاک دقت لازم را کرده و پیش از خرید ملک، خدشه دار نبودن آن از مراجع صالح استعلام کنند؛ همچنین مردم مطمئن باشند در حفظ حقوق بیت المال با هیچ احدی مدارا نکرده و طبق قانون و با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌شود.

بهبهان در جنوب شرق خوزستان واقع است.