وزیر کشور: ۱۶ نفر در حادثه متروپل جان‌باختند
وزیر کشور: ۱۶ نفر در حادثه متروپل جان‌باختند
16 نفر در ریزش ساختمان متروپل جان خود را از دست دادند و 37 نفر مصدوم شدند که البته 34 نفر از مصدومین از بیمارستان مرخص شده‌اند.

فارس: وزیر کشور گفت: ۱۶ نفر در ریزش ساختمان متروپل جان خود را از دست دادند و ۳۷ نفر مصدوم شدند که البته ۳۴ نفر از مصدومین از بیمارستان مرخص شده‌اند.

احمد وحیدی وزیر کشور ساعی پیش (۱۴:۳۰ چهارشنبه)در جمع خبرنگاران با تسلیت وقوع این حادثه تلخ اظهار کرد: ۱۶ نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و ۳۷ نفر مصدوم شدند که البته۳۴ نفر از مصدومین از بیمارستان مرخص شده‌اند.

 وی گفت: حساسیت‌های زیادی در عملیات آواربرداری وجود دارد و برای جلوگیری از ریزش مجدد ساختمان فعلا کار متوقف شده است.

۶ منفذ برای رسیدن به زیرزمین متروپل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: عملیات جستجو در طبقات فوقانی به پایان رسیده و گروه‌های ارزیاب و جستجوگر از طریق ایجاد ۶ منفذ در تلاش برای ورود به زیرزمین ساختمان ۱۰ طبقه متروپل هستند.

وی اضافه کرد: با تمام قوا در تلاشیم تا در اولین فرصت به زیرزمین متروپل که احتمال می‌رود شماری از شهروندان در آنجا محبوس شده باشند دسترسی پیدا کنیم.

او با قدردانی از مردم نوع دوست آبادان که با بسته‌های غذایی و آب معدنی برای کمک به امدادگران به میدان آمده‌اند از شهروندان خواست خونسردی خود را حفظ کنند و تا جای ممکن به محل حادثه نزدیک نشوند تا از خطر احتمالی ریزش بخش‌های دیگری از ساختمان در امان بمانند.