خوزستان در شبانه روز گذشته روز بدون فوت کرونایی
خوزستان در شبانه روز گذشته روز بدون فوت کرونایی
سخنگوی ستاد کرونای خوزستان گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوت کرونایی در خوزستان ثبت نشده است.
سخنگوی ستاد کرونای خوزستان گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوت کرونایی در خوزستان ثبت نشده است.
به گزارش کاوش اخبار دکتر محمد علوی دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته میزان مراجعان به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان حدود ۲۰ درصد نسبت به روز قبل کاهش داشته است.
وی با اشاره به افزایش ۲ برابری بیماران شناسایی‌شده در استان گفت :میزان بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان خوزستان نسبت به روز گذشته سه برابر شده است.
سخنگوی ستاد کرونا خوزستان گفت: در این بازه زمانی، ۱۶۱ بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی شده‌ که تقریبا نسبت به روز قبل ۲ برابر شده است.
وی افزود: همچنین در شبانه روز گذشته ۱۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که این تعداد نسبت به روز قبل سه برابر شده است. البته شاید بخشی از این افزایش موارد بستری، مربوط به مسافران نوروزی باشد که در خوزستان حضور دارند.
علوی در خصوص میزان واکسیناسیون در استان گفت: تاکنون پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال استان ۸۵.۲ درصد، نوبت دوم ۷۳.۳ درصد و نوبت سوم نیز ۳۲.۳ درصد است.
وی افزود: پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان استان در نوبت اول ۹۶ درصد و نوبت دوم ۷۷ درصد است که برای آموزش حضوری، مطلوب و قابل اعتماد است.
در حال حاضر هفت میلیون و ۱۵۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.
اکنون یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی، ۲۲ شهرستان زرد و ۲ شهرستان آبی کرونایی هستند.
  • منبع خبر : ایرنا