رژه موتوری از فرودگاه اهواز تا گلزار شهدا در سالگرد ورود امام خمینی(ره) به وطن
رژه موتوری از فرودگاه اهواز تا گلزار شهدا در سالگرد ورود امام خمینی(ره) به وطن

رژه موتوری و خودرویی از فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز تا گلزار شهدا به یاد استقبال و ورود تاریخ ساز امام خمینی(ره) به وطن در ۱۲ بهمن سال ۵۷ و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

ایرنا: رژه موتوری و خودرویی از فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز تا گلزار شهدا به یاد استقبال و ورود تاریخ ساز امام خمینی(ره) به وطن در ۱۲ بهمن سال ۵۷ و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

موتورسواران در حالی که تصاویری از رهبر کبیر انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب ، سرداران شهید مقاومت و شاخه های گل همراه داشتند با طی مسیر فرودگاه  و بلوار آیت اله بهبهانی، در گلزار بهشت آباد اهواز حاضر شدند و با قرائت فاتحه ، نسبت به مقام شامخ شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
همچنین آیین نمادین استقبال از لحظه ورود امام خمینی(ره) به وطن در ساعت ۹ و۳۳ دقیقه، با سردادن سرود “خمینی ای امام” در سالن فرودگاه شهید سلیمانی اهواز، توسط گروه دانش‌آموزی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ پس از ورود به وطن و استقبال تاریخی و مردمی از ایشان در فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران ، رهسپار بهشت زهرا شدند و یک سخنرانی تاریخی خطاب به دولت غیرقانونی بختیار ایراد فرمودند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به خبرنگار ایرنا گفت: در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ، ده‌ها برنامه و آیین بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر خوزستان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام علیرضا قربانی افزود:در نخستین روز از ایام دهه فجر، زنگ انقلاب در مدارس خوزستان به صدا درآمد.
وی گفت:با توجه به بالا گرفتن میزان ابتلا به سویه اُمیکرون در خوزستان، همه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در استان بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

۲۲ کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مسوولیت برگزاری آیین‌ها و برنامه‌های گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در خوزستان برعهده دارند.