حل مشکلات ایذه و باغملک فراتر از خوزستان است
حل مشکلات ایذه و باغملک فراتر از خوزستان است

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: همه شهرهای خوزستان مشکل بیکاری دارند اما حل ایذه و باغملک مشکلاتشان فراتر از استان خوزستان است.

مهر: نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: همه شهرهای خوزستان مشکل بیکاری دارند اما حل ایذه و باغملک مشکلاتشان فراتر از استان خوزستان است.

عبدالله ایزدپناه در جلسه شورای اشتغال شهرستان ایذه به منظور بررسی مشکلات اقتصادی، اشتغال و بیکاری که با حضور چند تن از مدیران کل استان خوزستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: از فرمانداران سه شهرستان ایذه، باغملک و دزپارت می‌خواهم با مدیران استانی جلساتی داشته باشند و برای حل مشکلات مردم سخت تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه همه چیز باید در کف میدان مشخص شود، ادامه داد: خدماتی که از این انقلاب صورت گرفته باید اطلاع رسانی شوند تا مردم از خدمات انقلاب با خبر شوند.

ایزدپناه اظهار کرد: مشکلات اشتغال در سه شهرستان وجود دارد و فساد در ادارات با انجام ندادن و دیر انجام دادن کار مردم بیداد می‌کند و همچنین گرانی و تورم کمر مردم را شکانده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ایذه، باغملک و دزپارت با تاکید بر اینکه کم کاری‌هایی در ادارات صورت گرفته گفت: بانک‌ها وضعیت اقتصادی را نابود کردند و با وام‌های درصد بالا به مردم آسیب وارده کرده‌اند.

ایزدپناه با بیان اینکه خودمان را گول نزنیم و ما همه در یک کشتی هستیم و اگر این کشتی سوراخ شود همه غرق می‌شویم، افزود: مردم این شهرستان‌ها مشکل دارند و ما به عنوان مسئولان موظف هستیم که زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه شهرهای خوزستان مشکل بیکاری دارند اما ایذه و باغملک مشکلاتشان فراتر از استان خوزستان است، عنوان کرد: آن چیزهایی که ما بیان می‌کنیم با این چیزهایی که در کف جامعه است فاصله دارند و مردم دغدغه کار دارند.

ایزدپناه با بیان اینکه مدیران باید گزارش‌های عملکردهای خود را به فرمانداران و نماینده اطلاع دهند، گفت: ما با فرمانداران سه شهرستان برای حل مشکلات این سه شهرستان بیعت کردیم تا مشکلاتشان را برطرف کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به اینکه آنقدر کار را کش می‌دهیم تا آن لذتی که مردم باید داشته باشند از بین می‌رود، بیان کرد: اگر مردم خدمات را ببینند بی شک خوشحال می‌شوند و این در حالی است که جلسات اگر در ساعات معین شده برگزار نشوند به کار و مردم ضربه خواهند زد.