اعضای بدن بانوی جوان اهوازی به چهار بیمار جانِ دوباره بخشید
اعضای بدن بانوی جوان اهوازی به چهار بیمار جانِ دوباره بخشید

دکتر میثم معزی رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: خانم جوان ۲۹ ساله که بر اثر سانحه رانندگی دچار مصدومیت شده بود روز ۲۲ تیرماه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: خانم جوان ۲۹ ساله که بر اثر سانحه رانندگی دچار مصدومیت شده بود روز ۲۲ تیرماه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد.

به گزارش کاوش اخبار، دکتر میثم معزی ادامه داد: این بیمار پس چندین روز دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت شدید، روز گذشته، ۲۷ تیرماه، دچار مرگ مغزی گردید.

وی ادامه داد:  ۳ عضو وی شامل دو کلیه و کبد با رضایت خانواده وی و تلاش تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بیمارستان گلستان اهواز به بیماران نیازمند پیوند شد.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز ادامه داد: همچنین قلب این بانوی جوان نیز جهت پیوند به یک پسر ۱۴ ساله به بیمارستان شهید رجایی تهران ارسال گردید.

ساسان کیانپور مسئول اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در این خصوص اظهار داشت: پس اعلام ماموریت انتقال قلب پیوندی به تهران، تیم اورژانس هوایی خوزستان با سرعت عمل مثال زدنی، عضو پیوندی را در بیمارستان گلستان اهواز تحویل و در کمتر از ۸ دقیقه با استفاده از بالگرد اورژانس به فرودگاه اهواز منتقل نمود تا با استفاده از جت فالکون در سریعترین زمان ممکن به بیمارستان رجایی تهران منتقل نمایند