تصویر بردار پرتلاش خبرگزاری صداوسیما آسمانی شد
تصویر بردار پرتلاش خبرگزاری صداوسیما آسمانی شد

رضا سیاح زاده ، تصویر بردار خوش ذوق و پر تلاش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان ، به لقاءالله پیوست.

رضا سیاح زاده، تصویر بردار خوش ذوق و پر تلاش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان ، به لقاءالله پیوست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، صبح امروز کارکنان صدا و سیمای مرکز خوزستان و خبرگزاری صدا و سیما ، همکار سخت کوش و صبور خود را ازدست دادند.

متاسفانه ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح روز دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، رضا سیاح زاده، یکی از تصویر برداران فقید خبرگزاری صدا و سیما، هنگامی که به منظور اعزام به یک ماموریت خبری، قصد حضور در محل کار خود را داشت ، در یک سانحه دلخراش رانندگی ، به لقاءالله پیوست.

رضا سیاح زاده که در پنجمین روز از خرداد ماه سال ۱۳۶۰ در سوسنگرد دیده به جهان گشود، از سال ۱۳۹۳ ، با ورود به باشگاه خبرنگاران جوان ، همکاری خود را با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان آغاز کرد و از آن پس به عنوان یکی از نیرو‌های متعهد و حرفه‌ای در کنار دیگر تصویر برداران این مرکز مشغول به خدمت شد.

رویداد‌های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری و … به مراتب در لنز دوربین سیاح زاده به ثبت رسیده است .

در زمان اوج گیری ویروس کرونا در استان خوزستان ، رضا سیاح زاده یکی از نیرو‌های فعال برای حضور در بیمارستان‌های استان و به تصویر کشیدن تلاش‌های کادر درمان و خدمت گزاران این عرصه بود.

وی در سال ۱۳۹۸ ، جزء تیم اعزامی به مناطق سیل زده استان ، برای پوشش خبری حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این مناطق بود که بار‌ها و بار‌ها ، ثبت این حضور را به عنوان یکی از تجربه‌های شیرین کاری اش، یاد می‌کرد.

مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان ، ناصر بهرام مدیرکل صداو سیمای آبادان و فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیام‌های جداگانه‌ای ، ضایعه درگذشت این تصویر بردار پرتلاش را به جامعه رسانه‌ای استان خوزستان و کارکنان خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان تسلیت گفتند.

هیئت تحریریه پایگاه کاوش اخبار نیز این مصیبت دردناک را به خانواده محترم  سیاح زاده و جامعه رسانه ای خوزستان تسلیت عرض می کند.