پاداش مشترکان همکار در کاهش مصرف برق تابستان ۹۹ خوزستان پرداخت شد
پاداش مشترکان همکار در کاهش مصرف برق تابستان ۹۹ خوزستان پرداخت شد

مدیر دفتر خدمات مشترکین و وصول درآمد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: به مشترکانی که در کاهش مصرف برق در پیک بار تابستان ۹۹ با این شرکت همکاری کرده بودند، ۳۹۳ میلیارد ریال پاداش پرداخت شد.

به‌گزارش کاوش اخبار، کیومرث زمانی در این رابطه افزود: ۱۶ مشترک برق منطقه‌ای خوزستان در برنامه‌های پاسخگویی بار تابستان ۱۳۹۹ که منجر به عبور موفق آمیز از پیک بار تابستان گرم و طاقت فرسا شده بود، همکاری داشته‌اند که بر اساس دستورالعمل‌ها به ۱۳ مشترک صنعتی پاداش همکاری پرداخت شد.
وی با بیان اینکه میزان پاداش همکاری پرداخت شده به مشترکان این شرکت نسبت به سال قبل ۵۰۰ درصد رشد داشته است، افزود: برای برخی از این مشترکان پاداش پرداخت شده به نحوی بوده که علاوه بر تسویه کامل مبالغ صورتحساب برق مصرفی دوره مهرماه مشترک، مابقی پاداش در دوره‌های بعدی اعمال می‌شود.
مدیر دفتر خدمات مشترکین و وصول درآمد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد: بر این اساس برخی از مشترکان همکار در نیمه دوم سال، چندین ماه با هزینه رایگان برق مصرفی، تولید محصول خواهند کرد.
زمانی تصریح کرد: مشترکانی که در سال جاری حاضر به امضای توافق‌نامه همکاری در پیک بار سال ۹۹ شده بودند نسبت به سال قبل از آن، از نظر تعداد ۱۰۰ درصد و از نظر دیماند ۱۶۰ درصد رشد داشته است.
وی با قدردانی از همکاری‌های انجام شده ار سوی مشترکان در این طرح، تاکید کرد: برای تابستان ۱۴۰۰ نیز از این مشترکان و سایر مشترکان شرکت درخواست می‌کنیم که همکاری لازم در جهت کاهش بار خود به منظور عبور موفقیت از پیک بار داشته باشند.