استاندار خوزستان: وعده آبرسانی به ۶۰ روستای منطقه هفتکل
استاندار خوزستان: وعده آبرسانی به ۶۰ روستای منطقه هفتکل

استاندار خوزستان گفت: ۶۰ روستای منطقه نفت سفید هفتگل تا پیش از تابستان سال آینده از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند می شوند.

به گزارش کاوش اخبار، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از از روستاهای منطقه نفت سفید هفتگل توضیح داد: امروز بعد ازظهر توفیق پیدا کردیم خدمت مردم شریف و عزیز هفتگل و روستای نفت سفید و مسیر این روستاها باشیم و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کنیم.
وی افزود: مهمترین مسئله این مناطق مسئله آب آشامیدنی ست که مشکل جدی دارند؛ مدیرعامل آبفای استان همراه با تیمی کارشناسی از منطقه بازدید کردند و بررسی شد و بنا شد که از چاه‌های رودزرد کائدرفیع آب منتقل شود.
استاندار خوزستان بیان کرد: کار لوله انجام شده است مقداری از آن باقی مانده است که بنا شد انجام شود و تا قبل از فصل تابستان آینده این خط را برقرار کنیم و با اجرای این خط ۶۰ روستا را می‌توانیم آبدار کنیم و این مسئله مسیرهای مختلف و البته با کمک مناطق نفتخیز جنوب انشالله این کار انجام می‌شود.
استاندار خوزستان گفت: امیدواریم قبل از شروع گرما آب پایدار برای این روستاها تأمین نماییم که هم آب پایداری است و هم با کیفیت و با شرایط بهتری است
شریعتی افزود: البته آب هم اکنون در حال استفاده است و آب فعلی کیفیت مناسبی دارد اما هم به خوبی آب طرح در دست انجام نیست و هم میزان آن کافی نیست و آب به صورت ساعتی در اختیار این مناطق قرار میگیرد.
وی گفت: با این پروژه پایداری آب افزایش پیدا می‌کند و شرایط بهتر می‌شود.
استاندار خوزستان تصریح کرد: مشکل دوم اینترنت بود که اینترنت این مناطق اینترنت با سرعت نیست که مردم گلایمند بودند و آموزش و پرورش هم نمی تواند به صورت مجازی تدریس داشته باشد از این رو تماس گرفتیم و بنا شد با سرعت ۳G اینترنت در این مسیر برقرار شود.
استاندار خوزستان گفت: برخی از روستاها هم می‌گفتند آنتن دهی موبایل مشکل است که قرار شد سازمان ارتباطات رادیویی این مشکل را پیگیری و مرتفع نماید‌.