مراکز درمانی در بهبهان پاسخگوی نیاز مردم نیستند/بازگشت محدودیت‌های کرونایی به بهبهان
مراکز درمانی در بهبهان پاسخگوی نیاز مردم نیستند/بازگشت محدودیت‌های کرونایی به بهبهان

فرماندار بهبهان گفت: وضعیت کرونا در بهبهان بحرانی است و نیاز به توجه بیشتر مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت مسوولین مربوطه برای اعمال محدودیت‌ها است.

یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ضمن اشاره به بحرانی بودن وضعیت کرونا در بهبهان، اظهار کرد: مردم باید اهتمام ویژه‌ای به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا انجام بدهند.

وی افزود: مراکز درمانی در بهبهان پاسخگوی نیاز مردم نیستند و دو بیمارستان شهیدزاده و تامین اجتماعی درگیر مراقبت از بیماران کرونایی هستند.

زمانی‌اصل تصریح کرد: از ادارات و مراکز دولتی انتظار داریم تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و الگویی برای مردم باشند

وی بیان کرد: بارزسی از ادارات و اماکن عمومی جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بصورت جدی‌تر در دستور کار است و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی منجر به تعطیلی مکان مورد نظر خواهد شد.

فرماندار بهبهان در خصوص محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: باشگاه‌ها و اماکن ورزشی به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود و برای جلوگیری از تجمع، پنجشنبه هفته جاری، آرامستان‌ها تعطیل و مسیرهای منتهی به آن‌ها مسدود میگردند.

روح‌الله زندی دادستان شهرستان بهبهان در ادامه جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان بهبهان اظهار کرد: برای مقابله با انتشار ویروس کرونا دستورات لازم به نیروی انتظامی جهت تعطیلی قلیان‌سراها به مدت دو هفته داده شده است.

 

منبع: فارس