بهره برداری رسمی فاز دوم و آزمایشی فاز سوم پروژه آبرسانی به غیزانیه/ تامین آب ۸۰ روستای غیزانیه با افتتاح فاز سوم/ بزودی چند پروژه ی آبرسانی دیگر در روستاها به بهره برداری می رسد
بهره برداری رسمی فاز دوم و آزمایشی فاز سوم پروژه آبرسانی به غیزانیه/ تامین آب ۸۰ روستای غیزانیه با افتتاح فاز سوم/ بزودی چند پروژه ی آبرسانی دیگر در روستاها به بهره برداری می رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: انتظار داریم با بهره برداری از فاز دوم ۵۰ روستا به طور کامل به آب پایدار دسترسی داشته باشند و یا حداقل روزانه ۱۲ ساعت تامین آب شوند همچنین با افتتاح فاز سوم ۸۰ روستای غیزانیه تامین آب می شوند. به گزارش کاوش، صادق حقیقی پور عصر روز […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: انتظار داریم با بهره برداری از فاز دوم ۵۰ روستا به طور کامل به آب پایدار دسترسی داشته باشند و یا حداقل روزانه ۱۲ ساعت تامین آب شوند همچنین با افتتاح فاز سوم ۸۰ روستای غیزانیه تامین آب می شوند.

به گزارش کاوش، صادق حقیقی پور عصر روز یکشنبه ۱۶ شهریورماه در مراسم بهره برداری رسمی از فاز دوم و بهره برداری آزمایشی از فاز سوم پروژه آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه اظهار کرد: بعد از خردادماه که فاز اول پروژه ی آبرسانی به غیزانیه انجام شد و آب را به صفیره رساندیم وعده دادیم که فازهای بعدی آبرسانی به این بخش را با سرعت ادامه می دهیم.

وی عنوان کرد: از دهم شهریورماه امسال فاز دوم به صورت آزمایشی با موفقیت به بهره برداری رسید و امروز به صورت رسمی این فاز با اجرای ۲۸ کیلومتر خط لوله به قطر ۶۰۰ میلیمتر افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: گرچه اکثر جمعیت بخش غیزانیه تحت پوشش فاز دوم آبرسانی هستند اما به لحاظ تعدد روستاها فاز سوم پروژه اهمیت زیادی دارد.

حقیقی پور با اشاره به اینکه تلاش می کنیم طعم شیرین آب به دورترین روستاهای غیزانیه برسد، بیان کرد: فاز سوم پروژه ی آبرسانی به غیزانیه تقریبا وابستگی ما را به تاسیسات کمتوله کم می کند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای فاز دوم پروژه ی آبرسانی به غیزانیه ۶۰ میلیارد تومان و برای فاز سوم ۳۵ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه تا زمانی که آب به تک تک روستاها برسد در کنار مردم هستیم، افزود: ممکن است همچنان در برخی از روستاهای غیزانیه مسائلی در شبکه وجود باشد اما برای حل مشکلات تلاش می کنیم.

حقیقی پور عنوان کرد: انتظار داریم با بهره برداری از فاز دوم ۵۰ روستا به طور کامل به آب پایدار دسترسی داشته باشند و یا حداقل روزانه ۱۲ ساعت تامین آب شوند همچنین با افتتاح فاز سوم ۸۰ روستای غیزانیه تامین آب می شوند.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ کیلومتر خط لوله را ظرف سه و ماه و نیم و ۵۰ کیلومتر خط لوله ی دیگر را در کمتر از دو ماه و نیم اجرا کردیم، در خصوص آبرسانی به روستاهای استان تاکید کرد: در سایر بخش ها و مناطق روستایی مانند بامدژ، قلعه سحر، دب حردان، روستاهای حمیدیه، باوی و سویسه در شهرستان کارون پروژه هایی داریم که بزودی افتتاح می شوند و امیدواریم این پروژه ها سر و سامان خوبی داشته باشند و مشکلات آبی در روستاها کمتر و کمتر شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایان ضمن تشکر از صبوری مردم بخش غیزانیه که سالیان متمادی مشکل آب داشتند، بیان کرد: از استاندار خوزستان، بنیاد مستضعفان، شرکت های نفت و گاز و پیمانکاران اجرایی به خصوص قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) که با سرعت بی نظیری کار لوله گذاری را انجام دادند و شبانه روز تلاش کردند تشکر می کنم.

به گزارش کاوش، مراسم بهره برداری رسمی از فاز دوم و بهره برداری آزمایشی از فاز سوم پروژه آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه روز یکشنبه با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر( عج) خوزستان و معاون هماهنگ کننده ی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) انجام شد.