فرماندار اهواز: مشکلات روستای ابوالفضل اهواز پیگیری می شود
فرماندار اهواز: مشکلات روستای ابوالفضل اهواز پیگیری می شود

فرماندار اهواز در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان افزود: ماموران انتظامی و اجرائیات شهرداری اهواز براساس وظیفه ذاتی خود و طبق روال همیشگی برای مقابله با زیر زمین خواران و افرادی که به صورت غیر قانونی زمین‌ها را متصرف شده بودند به روستای ابوالفضل مراجعه کردند. علی عالمی نیسی  افزود: عده‌ای با دادن اطلاعات […]

فرماندار اهواز در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان افزود: ماموران انتظامی و اجرائیات شهرداری اهواز براساس وظیفه ذاتی خود و طبق روال همیشگی برای مقابله با زیر زمین خواران و افرادی که به صورت غیر قانونی زمین‌ها را متصرف شده بودند به روستای ابوالفضل مراجعه کردند.

علی عالمی نیسی  افزود: عده‌ای با دادن اطلاعات غلط به مردم در خصوص اینکه ماموران برای تخریب منازلشان آمده اند سبب ایجاد درگیری می‌شوند که چند نفر از ماموران انتظامی و اجرائیات شهرداری اهواز مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران به دنبال برخورد با متصرفان غیر قانونی زمین ها بوده اند نه تخریب منازل مردم و چندنفر از زمین خواران شناسایی و دستگیر شده اند ، ادامه داد : زمین روستای ابوالفضل متعلق به بنیاد مستضعفان است و مردمی که این زمین‌ها را خریده اند و ساکن شده اند نگران حق و حقوقشان نباشند .

 

فرماندار اهواز تاکید کرد: به دنبال راهکاری هستیم که مشکلات ساکنان این روستا حل و فصل شود و در همین راستا معاون بنیاد مستضعفان به استان سفر و با استاندار خوزستان دیدار کرد.

منبع: صدا و سیما