خوزستان با کمبود سند ازدواج مواجه است
خوزستان با کمبود سند ازدواج مواجه است

علی افشین مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود عقدنامه در خوزستان رشد ازدواج به دلیل عدم برگزاری مراسم و کاهش هزینه‌ها است. وی افزود: به نسبت سهمیه هر سال در چهارماهه ابتدای سال حدود یک ماه است که سند ازدواج در خوزستان با کمبود […]

علی افشین مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود عقدنامه در خوزستان رشد ازدواج به دلیل عدم برگزاری مراسم و کاهش هزینه‌ها است.

وی افزود: به نسبت سهمیه هر سال در چهارماهه ابتدای سال حدود یک ماه است که سند ازدواج در خوزستان با کمبود مواجه شده که با پیگیری‌های انجام‌شده دو هزار جلد سند نکاحی طی دو هفته اخیر در سطح استان توزیع گردید.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان گفت: حدود یک‌هزار جلد سند ازدواج نیز امروز در بین دفاتر ازدواج توزیع خواهد شد و مشکل کمبود اقلام برطرف می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هشت ماه نخست سال گذشته ۲۴ هزار و ۱۶۰ ازدواج ثبت شده در حالی که در مدت مشابه سال ۹۷، ۲۶ هزار و ۵۰۸ ازدواج به ثبت رسیده، که نشان از ۹ درصد کاهش ازدواج بود.