فزایش ۲۵ خودرو جدید به ناوگان آتش‌نشانی اهواز
فزایش ۲۵ خودرو جدید به ناوگان آتش‌نشانی اهواز

موسی شاعری شهردار اهواز در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: نزدیک به یک دهه از ورود و افزوده شده ماشین آتشنشانی جدید به ناوگان آتشنشانی شهرداری اهواز می‌گذرد؛ ایمنی و نجات جان شهروندان در زمان حادثه همواره باید یکی از اولویتهای اصلی باشد. امروز اولین سری از ماشینهای جدید آتشنشانی که از سوی شهرداری اهواز […]

موسی شاعری شهردار اهواز در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: نزدیک به یک دهه از ورود و افزوده شده ماشین آتشنشانی جدید به ناوگان آتشنشانی شهرداری اهواز می‌گذرد؛ ایمنی و نجات جان شهروندان در زمان حادثه همواره باید یکی از اولویتهای اصلی باشد. امروز اولین سری از ماشینهای جدید آتشنشانی که از سوی شهرداری اهواز سفارش داده شده بود تحویل شد.

شاعری ادامه داد: ان شاءالله به زودی ۲۵ دستگاه انواع خودروی آتش نشانی به جهت تقویت و نوسازی این مجموعه به ناوگان ما افزوده و رونمایی خواهند شد تا شاهد خدمت رسانی سریعتر و مطلوب تر به شهروندانمان باشیم.

شهردار اهواز همچنین اعلام کرد: عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی منطقه زیتون کارگری و سلطان منش نیز در مراحل نازک کاری قرار دارد که با احداث این ایستگاه زمان حضور نیروهای آتش نشان به هنگام بروز حوادث کاهش خواهد یافت.