ثبت نام ۸۰۰ هیئت عزاداری خوزستانی در سامانه بیرق
ثبت نام ۸۰۰ هیئت عزاداری خوزستانی در سامانه بیرق

حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان خوزستان در ثبت نام هیئت‌های عزاداری در سامانه بیرق رتبه دوم کشور را دارد. حجت الاسلام نبی زاده افزود: رمز اجرای برگزاری مراسم‌های محرم امسال شفا است که برگرفته از شستن دست‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مستمر از ماسک است. […]

حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان خوزستان در ثبت نام هیئت‌های عزاداری در سامانه بیرق رتبه دوم کشور را دارد.

حجت الاسلام نبی زاده افزود: رمز اجرای برگزاری مراسم‌های محرم امسال شفا است که برگرفته از شستن دست‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مستمر از ماسک است.

وی ادامه داد: براساس پروتکل‌های بهداشتی برنامه ریزی مراسم‌ها باید به گونه‌ای باشد که در فضای باز و در کمتر از ۲ ساعت انجام شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: امسال یکی از برنامه‌های محرم اجرای هر خانه یک حسینیه و برگزاری روضه‌های خانگی می‌باشد و از مبلغان عزیز می‌خواهیم در این ایام با اقدام جهادی تبلیغی در منازل عزادارانی که مایل هستند شرکت و مراسم را برگزار کنند.

حجت الاسلام نبی زاده همچنین یکی دیگر از اجرای برنامه‌های محرم امسال استفاده از فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت‌های عزاداری باید با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی و ثبت نام در سامانه بیرق، مجوز عزاداری‌های ماه محرم خود را دریافت کنند.

برنامه‌های عزاداری امسال از اول محرم تا دهم محرم، با رعایت پروتکل‌هایی که ستاد ملی مقابله با کرونا آن را تصویب کرده و مسئولیت نظارت بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، اجرا خواهد شد.