رییس کل دادگستری خوزستان: مشکلات تولیدکنندگان از مرکز پیگیری می‌شود
رییس کل دادگستری خوزستان: مشکلات تولیدکنندگان از مرکز پیگیری می‌شود

ایرنا – رییس کل دادگستری خوزستان گفت: پیشنهادها و راهکارهای صنعتگران خوزستان برای برطرف شدن مشکلات آنها در مسیر تولید در مرکز مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام صادق مرادی روز سه‌شنبه در نشست با فعالان اقتصادی و صنعتی در سرسرای شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بیان کرد: برای حل مشکل صنعتگران و تولیدکنندگان از مرکز و نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک خواهیم گرفت.

وی گفت: عمده صنعتگران و تولید کنندگان با بانک ها مشکل دارند به همین دلیل نیاز است که این مورد در مرکز مورد بررسی قرار گیرد تا بانک ها بیش از این به بخش تولید فشار و ضرر وارد نکنند.

رییس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: اگر دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه بخش کشاورزی و کاهش وابستگی به درآمدهای نفت در خوزستان انجام می گرفت، خوزستان در بخش تولید و صنعت در شرایط بسیار خوبی در منطقه قرار می‌گرفت.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه رییس قوه قضاییه با جدیت به دنبال حمایت از تولیدکنندگان است افزود: فعالان حوزه تولید و صنعت مشکلات خود را به صورت مکتوب اعلام کنند.

وی ادامه داد: با افرادی که در برخورد با تولیدکنندگان تخلف می‌کنند برخورد خواهیم کرد.

نیاز بخش خصوصی به کارشناسان حقوقی

رییس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: نیاز است که برای بخش صنعت و تولید کارشناسان حقوقی در نظر گرفته شود تا مشکلات بخش خصوصی در حوزه قضایی را حل کنند.

وی گفت: نامه‌ای از دادگستری خوزستان به رییس قوه قضاییه کشور برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان ارسال شده تا با جدیت هر چه تمام تر برای حل مشکلات دراین بخش ورود کنیم.

پس از این نشست رییس کل دادگستری خوزستان به همراه جمعی از مسوولان خوزستان از تعدادی از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی اهواز دیدن کردند.

یکم تا هفتم تیر به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا