اعتراضات مردم غیزانیه بحق بود/ مسئولان به موقع پاسخ مثبتی به آن دادند
اعتراضات مردم غیزانیه بحق بود/ مسئولان به موقع پاسخ مثبتی به آن دادند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اعتراضات مردم غیزانیه اعتراضات و مطالبات بحقی بود و مسئولان مربوطه نیز به موقع پاسخ مثبتی به آن دادند که این یکی از اصول فرهنگ انقلاب اسلامی ما است که مردم حق مطالبه دارند و مسئولان باید پاسخگوی آن ها باشند.

به گزارش کاوش، آیت الله محسن حیدری عصر روز شنبه 24 خردادماه در حاشیه ی آیین کلنگ زنی فاز دوم پروژه ی آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه و افتتاح پروژه آبرسانی به دهستان مشرحات و هشت روستای تحت پوشش آن در محل ایستگاه تقویت فشار آب روستای صفیره اظهار کرد: صبح امروز آیین افتتاح فاز اول پروژه ی آبرسانی به برخی از روستاهای بخش غیزانیه انجام شد و آب به درون خانه ها راه پیدا کرد و اکنون نیز آیین کلنگ زنی فاز دوم این پروژه که برای تکمیل آبرسانی به روستاهای غیزانیه پیش بینی شده بود انجام شد.

وی بیان کرد: امیدواریم با همین همت، سرعت و تلاشی که مسئولان برای انجام فاز اول پروژه داشتند شاهد تحقق وعده ی دوم مسئولان برای آبرسانی به تمام روستاهای غیزانیه باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: برخی فکر می کنند بعد از حدود 40 سال از انقلاب برای اولین بار آبرسانی به غیزانیه انجام شده است اما از اول انقلاب شبکه ی آبرسانی به این بخش راه اندازی شده بود منتها این شبکه ابتدایی بود که بعد از کارکرد چند ساله دچار فرسودگی شد و روستاهای غیزانیه دچار مشکل شدند.

آیت الله حیدری افزود: با همت مسئولان این بار یک کار ماندگار و دراز مدت انجام شد که تا سالیان متمادی روستاهای غیزانیه برخوردار از آب شرب خواهند بود و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: اعتراضات مردم غیزانیه اعتراضات و مطالبات بحقی بود و مسئولان مربوطه نیز به موقع پاسخ مثبتی به آن دادند که این یکی از اصول فرهنگ انقلاب اسلامی ما است که مردم حق مطالبه دارند و مسئولان باید پاسخگوی آن ها باشند که در این ماجرا نیز مردم و مسئولان به وظیفه ی خود عمل کردند.