نامه سرگشاده جمعی از فعالان و کنشگران اجتماعی خوزستان به رییس قوه قضاییه و رییس صدا و سیما درباره دادگاه کشت نیشکر هفت تپه
نامه سرگشاده جمعی از فعالان و کنشگران اجتماعی خوزستان به رییس قوه قضاییه و رییس صدا و سیما درباره دادگاه کشت نیشکر هفت تپه

از محضرتان تقاضا داریم دادگاه متهمان به صورت علنی برگزار شده و برای اطلاع هم میهن نان از رسانه های جمعی و بالاخص صدا و سیما پخش زنده گردد.

جمعی از فعالان و کنشگران اجتماعی خوزستان به با نوشتن نامه سرگشاده به رییس قوه قضاییه و رییس صدا و سیما خواستار علنی برگزار شدن دادگاه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و پخش آن از رسانه ملی شدند. متن این نامه در ادامه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

– ریاست محترم قوه قضاییه جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
– ریاست محترم صدا و سیما جناب آقای عبدالعلی علی عسکری

با سلام و دعای خیر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

احتراما اینجانبان به عنوان تعدادی از شهروندان ایرانی، نخبگان، کنشگران، مطالبه گران و پرسش گران اجتماعی با توجه به لزوم مبارزه و برخورد با مفاسد اقتصادی و روشنگری در این خصوص و افشای عقبه های محتمل دولتی یا حاکمیتی و یا طبقات متنفذان و ممتاز، همچنین با توجه به اتهام فساد ارزی گسترده ۱.۵ میلیارد دلاری مدیران شرکت کشت نیشکر هفت تپه که یکی از صنایع پردرآمد و در عین حال پر چالش کارگری و صنعتی کشور بوده است از محضرتان تقاضا داریم دادگاه متهمان به صورت علنی برگزار شده و برای اطلاع هم میهن نان از رسانه های جمعی و بالاخص صدا و سیما پخش زنده گردد. زیرا که قطعا اهمیت و آثار آن در مبارزه با فساد فعلی و آتی و سالم سازی سیستم اقتصادی و سیاسی در شرایط تحریم ظالمانه کشور از طرف جهان سلطه و فشار مضاعف بر فقرا و مستمندان و سایر اقشار بسیار بیشتر از برخی برنامه های زنده ای ست که شبانه روز از تلویزیون پخش می گردد.
توفیقات بیشتر شما برادران و همه خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی، ایران عزیز و ملت صبور و مقاوم مان را از درگاه خداوند متعال مسالت داریم.

و من الله التوفیق