افتتاح و کلنگ زنی بیش از 31 هزار میلیارد ریال پروژه در برق منطقه ای خوزستان
افتتاح و کلنگ زنی بیش از 31 هزار میلیارد ریال پروژه در برق منطقه ای خوزستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه در سال جاری بیش از 31 هزار میلیارد ریال پروژه در این شرکت افتتاح یا کلنگ زنی می شود، گفت: این شرکت در کنار طرح های سازه ای توسعه زیرساخت های صنعت برق، به سوی یکپارچه سازی و الکترونیکی کردن امور در حرکت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ محمود دشت بزرگ اظهار کرد در سال  99 بیست و سه پروژه پست انتقال و فوق توزیع با ظرفیت سه هزار و 587 مگا ولت آمپر و ارزش سرمایه گذاری هجده هزار و 761 میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی عنوان کرد: در بخش خطوط نیز 40 پروژه به طول 869 کیلومتر مدار و ارزش سرمایه گذاری دوازده هزار و 481 میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها شروع می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به اقدامات انجام شده دیگر در شرکت برای تسریع در انجام امور و الکترونیکی کردن آن اشاره و تصریح کرد: از آنجایی که این شرکت در دو گستره خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد انجام وظیفه می کند با هدف کاهش هزینه ها، تسریع امور و مقابله با کرونا، جلسات این شرکت با نواحی و دیگر قسمت های شرکت به صورت ویدئو کنفرانس بر گزار می شود و اکنون زیرساخت های آن در شرکت فراهم شده و اولین جلسات آن نیز برگزار شده است.

دشت بزرگ با اشاره به الکترونیکی کردن مناقصات این شرکت؛ افزود: روند دیگری که در شرکت برق منطقه ای خوزستان آغاز شده الکترونیکی کردن برگزاری مناقصات و استعلام های لازمه بوده تا در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه های اقتصادی مناقصات برگزار شوند.

وی ادامه داد: سند برنامه ریزی استراتژیک برق منطقه ای خوزستان که گام مهمی در شناخت مسائل و چالش های این شرکت و چگونگی راه های رسیدن در تامین برق پایدار برای مشترکین است تدوین شده است، این طرح شناسایی مهمترین چالش های شرکت و تدوین اهداف و نقشه راه است تا آنها را در ادامه راه با پیاده سازی مدیریت استراتژیک برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: سیستم مدیریت یکپارچه نیز با هدف روان سازی انجام کارها (سیستمی شدن فعالیت ها) و بهبود وضعیت شرکت در رسیدن به اهداف، در حال اجرایی شدن است.

دشت بزرگ به برگزاری طرح تامین مدیر “جانشین پروری” در برق منطقه ای خوزستان اشاره و بیان کرد: این طرح با هدف شناخت نیروهای مدیریت آتی در شرکت برگزار شده و کسانی که در این طرح پالایش می شوند به عنوان خروجی منابع مدیریتی آتی در شرکت برق منطقه ای خوزستان شناخته و مورد استفاده قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: شرکت برق منطقه ای خوزستان در کنار انجام پروژه های توسعه ای و زیرساختی در صنعت برق در حال انجام است تا برقی پایدار برای مشترکین تامین کند، چابک سازی و الکترونیکی کردن فعالیت ها در شرکت را در دستور کار قرار داده و به این سمت در حال حرکت است.