همچنان صعودی/ ثبت 158 بیمار کرونایی جدید در خوزستان
همچنان صعودی/ ثبت 158 بیمار کرونایی جدید در خوزستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۹،از شناسایی ۱۵۸ مورد جدید به کروناویروس در طول۲۴ ساعت گذشته خوزستان خبر داد.

به گزارش کاوش، دکتر حسین کاملی چهارشنبه ( 10 اردیبهشت) موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان را به تفکیک شهرستان ها به شرح ذیل اعلام کرد:

اهواز ۸۱ نفر
امیدیه ۱ نفر
اندیمشک ۱ نفر
باوی ۱۲ نفر
دشت ازادگان ۱ نفر
رامهرمز ۶ نفر
کارون ۸ نفر
ماهشهر ۲ نفر
مسجدسلیمان ۴ نفر
هندیجان ۲ نفر
هویزه ۶ نفر
شوشتر ۶ نفر
بهبهان ۳ نفر
دزفول ۱۳ نفر
شوش ۳ نفر
گتوند ۵ نفر
آبادان ۲ نفر
و خرمشهر ۲ نفر بوده است.

وی افزود: با شناسایی این ۱۵۸ مورد جدید، تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ از آغاز بروز کرونا تاکنون در خوزستان به ۲۵۹۸ مورد افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که امار جانباختگان به تفکیک در اهواز ۳ مورد، کارون ۱ مورد، شوشتر ۲ مورد گزارش شده است و تعداد جانباختگان به ۲۰۹ نفر رسید.

کاملی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۹۰ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه از ابتدای آغاز بحران همه‌گیری کرونا ویروس تاکنون ۱۹۹۹ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

وی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان گفت: انتظار میرود شهروندان جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند و ضمن رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی، فاصله اجتماعی را بیش از پیش رعایت کرده و از حضور در تجمعات و اماکن پر تردد بپرهیزند و حدالامکان از سفرهای بین شهری خودداری نمایند.