عامل تشویش اذهان عمومی در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر دستگیر شد
عامل تشویش اذهان عمومی در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر دستگیر شد
تاکنون به بیش از ۵۰ مورد از کاربران فضای مجازی، تذکر تلفنی داده شد و تعدادی نیز پس از احضار و توجیه، اقدام به حذف محتوای مجرمانه کردند.

فردی که با هویت‌های مجعول، با انتشار مطالب تنش‌آمیز در خصوص انتخابات، موجب تشویش اذهان عمومی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر می‌شد، دستگیر شد.

 به گزارش کاوش اخبار به نقل از پلیس، سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خوزستان، پنجشنبه شب (۲۰ اردیبهشت‌ماه) در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در یک عملیات منسجم و هماهنگ با مقام قضایی، فرد مجرمی که در ایام منتهی به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با مشخصات جعلی در فضای مجازی، با انجام اقدامات مجرمانه تنش‌زا موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌کرد، دستگیر و به مقام قضایی تحویل داده شد.

 وی در خصوص رصد و شناسایی تخلفات انتخاباتی توسط پلیس فتا نیز گفت: تاکنون به بیش از ۵۰ مورد از کاربران فضای مجازی، تذکر تلفنی داده شد و تعدادی نیز پس از احضار و توجیه، اقدام به حذف محتوای مجرمانه کردند.

حسینی بیان کرد: شهروندان، از اعلام نتایج زود هنگام انتخابات در فضای مجازی خودداری و اخبار صحیح را از طریق رسانه ملی، پیگیری کنند.