هیچ کارفرمایی حق تعدیل نیرو به بهانه ویروس کرونا را ندارد/ رامشیر به لحاظ کرونا روند پایداری دارد
هیچ کارفرمایی حق تعدیل نیرو به بهانه ویروس کرونا را ندارد/ رامشیر به لحاظ کرونا روند پایداری دارد

فرماندار رامشیر گفت: تست‌های گرفته‌شده در رامشیر براساس پروتکل‌های بهداشت و درمان کشوری است و نشان می‌دهد که ما طغیان کرونا در شهرستان را پشت‌سر گذاشتیم.

پس از شیوع ناگهانی مبتلایان ویروس کرونا در شهرستان رامشیر پس از روز 13فرودین نوعی به نسبت جمعیت، طغیانی در شهرستان رامشیر تلقی می‌شود.

پدافند هوایی جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز نقاهتگاه 50 تخت خوابی را در سالن ورزشی بانوان ورزشگاه تختی برای مبارزه با هرگونه شرایط احتمالی برپا کرد.

تا کنون مرگ و میر در شهرستان رامشیرحداقل بوده است و تا کنون بیش از 94 مبتلا شدند و یک نفر از بین مبتلایان به کرونا فوت کرده است . همچنین مورد بدحال و خطرناک وجود ندارد و مهمترین مورد، مبتلا شدن نوزاد دو سه روزه همراه با مادر بود اما حال عمومی این نوزاد خوب است.

همچنین پس از شیوع ناگهانی ویروس کرونا، شرکت های پتروشیمی بندرماهشهر به کارکنان شهرستان رامشیر اجازه مراجعه به محل کار تا زمانی که در رامشیر وضعیت پایداری حاکم شود را ندادندـ

سید مجید حسینی نژاد با اشاره به موضوع ایجادمشکل برای نیروها و کارکنان رامشیری شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر اظهار داشت:به دستور استاندار خوزستان خوزستان هیچ شرکتی حق اخراج نیروی های غیررسمی را به دلیل طغیان ویروس کرونا در رامشیر را نداشته، و شرکت ها عدم حضور کارکنان را مرخصی منظور کنند.

فرماندار رامشیر افزود: حجم و تعداد تست های گرفته شده از بیماران کرونا در رامشیر براساس پروتکل های بهداشتی و درمانی کشور در حوزه اپیدمی هاست.

فرماندار رامشیر تصریح کرد: در اپیدمی هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، ما در شهرستان رامشیر یک پیک طغیان مبتلایان را پشت سر گذاشته ایم و اقدامات مداخله ای انجام داده و امیدواریم این روند را کنترل کنیم.

حسینی نژاد گفت: اگر مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، این زنجیره قطع خواهد شد، اما ارتباطات و مراسمات ادامه پیدا کند ما در شهرستان رامشیر شاهد بازگشت طغیان شدید بیماران کرونایی خواهیم بود.

سید مجید حسینی نژاد با اشاره به روند پایدار وضعیت شهرستان رامشیر گفت: اعمال کامل قرنطینه عملا لوازم ،امکانات و نیازهای خود را می طلبد، اما همکاری مردم بطور نسبی خوب ارزیابی شده است و همچنین در دو روستایی که کانون گسترش کرونا در رامشیر هستند در آستانه کنترل و مهار هستیم.

منبع: تسنیم