لزوم ضدعفونی روزانه ی ناوگان اتوبوسرانی و خدمات شهری
لزوم ضدعفونی روزانه ی ناوگان اتوبوسرانی و خدمات شهری

یک عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و تاکید بر ضدعفونی روزانه ی ناوگان اتوبوسرانی، آتش‌نشانی و سایر خدمات شهری گفت: شهرداری اهواز به عنوان صف اول خدمت‌رسانی به شهروندان در خصوص تامین بهداشت و سلامت عمومی به هیچ وجه مسامحه نکند.

به گزارش کاوش، محمدهادی قنوات روز سه شنبه ( ۶ اسفندماه) در صدونهمین جلسه ی شورای اسلامی شهر اهواز در نطق پیش از دستور با بیان اینکه امیدواریم مجلس یازدهم در تراز انقلاب و ایران عزیز باشد و ریل‌گذاری درستی برای ترمیم ناکارآمدی‌های مدیریتی، مشکلات معیشتی و اقتصادی و شکاف‌های اجتماعی داشته باشد مجلس یازدهم در تراز انقلاب باشد و ریل‌گذاری درستی برای ترمیم ناکارآمدی‌های مدیریتی، مشکلات معیشتی ـ اقتصادی و شکاف‌های اجتماعی داشته باشد، اظهار کرد: شورای شهر اهواز به عنوان پارلمان محلی و نهادی برآمده از آرای شهروندان اهوازی آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با ۲ نماینده منتخب این شهر و نماینده دیگر که در دور دوم توسط مردم انتخاب می‌شود اعلام می‌ کند.

وی افزود: مشکلات مزمن شهر اهواز از قبیل فاضلاب، قطار شهری ، عدم پرداخت حق آلایندگی توسط نفت و صنایع وابسته، حاشیه‌نشینی چند صد هزار نفری و ناوگان پیر و فرسوده اتوبوسرانی با پیگیری های جدی و حمایت نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی حل خواهد شد.

این عضو شورای اسلامی اهواز در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا تصریح کرد: در تاسیسات اداری باید آموزش ها و نکات ابلاغی بهداشتی و دستورالعمل‌ها رعایت و قرارگاه مشخصی برای اجرای این نکات تعیین گردد.

قنوات تاکید کرد: لازم است آموزش‌های لازم بهداشتی و ایمنی به کارگران حوزه رفت و روب و فضای سبز داده شود و معاون خدمات شهری شهرداری اهواز بر رعایت و اجرای این نکات نظارت کند.

وی افزود: سازمان های فرهنگی و تبلیغی شهرداری نیز در این رابطه همه ظرفیت‌های خود را برای ترویج نکات بهداشتی و آگاه‌سازی مردم بکار گیرند.