خریداری ۱۹۱۲ قلم تجهیزات جهت نگهداشت توان تولید/ از راه های رسیدن به خودکفایی راه اندازی شرکت های دانش بنیان است
خریداری ۱۹۱۲ قلم تجهیزات جهت نگهداشت توان تولید/ از راه های رسیدن به خودکفایی راه اندازی شرکت های دانش بنیان است

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: به جهت پشتیبانی و نگهداشت توان تولید همچنین حمایت از کالای ایرانی ۱۹۱۲ قلم انواع اتصالات، لوله ،مواد شیمیایی، ابزارآلات، قطعات یدکی توربین، ادوات حفاظت فردی و ایمنی، ورزشی، فرهنگی خریداری شده است.

هوشنگ صیدالی شامگاه جمعه ( ۲۲ آذرماه) در نشست خبری در یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات داخلی صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت حفاری که در محل نمایشگاه دائمی اهواز برگزار شد، افزود: ۵۴ فقره قرارداد خرید کالا با تامین کنندگان و سازندگان کالاهای داخلی منعقد گردیده است که به تدریج در ماه‌های آینده به کالاهای مذکور اضافه خواهد شد و در اختیار ادارات قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: پروژه های سرمایه ای در قالب طرح های ۲۸ میدان که تعداد ۱۱ مخزن در حوزه عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران واقع است با هدف ایجاد ظرفیت سازی برای آینده اجرایی خواهد شد که مدت تکمیل آن ظرف ۲ سال پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: حدود ۱۰۰۰ کیلومتر ترمیم، تسطیح جاده های مواصلاتی و دسترسی به تاسیسات انجام شده است، همچنین تعویض و اصلاح ۱۰۰۰۰  متر خط لوله نفت، گاز و آب صورت گرفته است.

صیدالی اضافه کرد: در بخش ایمنی، نوسازی یک دستگاه خودروی فرسوده و تجهیز آن به مواد فوم سیار برای استفاده در عملیات های سنگین و همچنین ۸۱۱ فقره تعمیر ادوات اطفای حریق تاسیسات جهت حفظ و آمادگی در شرایط اضطراری توسط کارکنان این شرکت صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران طراحی، تعمیرات و ساخت قطعات اساسی به تعداد ۷۶۷ قطعه به منظور مقابله با تحریم‌ها در نیمه اول سال ۹۸ انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پایان برگزاری این نمایشگاه را یک فرصت طلایی و مناسب برای شناسایی توانمندی های داخلی دانست و گفت: یکی از راه های رسیدن به خودکفایی نیاز به اقدامات پژوهشی و راه اندازی شرکت های دانش بنیان است.

به گزارش کاوش، یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات داخلی صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت حفاری از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر در محل نمایشگاه دائمی اهواز در چهار سالن و با ۱۷۰ غرفه برگزار می شود.