کاوش: مهره چینی و مهندسی انتخابات در خوزستان دو کلیدواژه ای است که در دو بیانیه بسیج دانشجویی و مجمع نوظهور جوانان نواندیش خوزستان بدان اشاره شده است. به گزارش کاوش، اخیرا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان با انتشار یک بیانیه از مهره چینی یک جریان خاص در بهبهان رونمایی کرده و […]

کاوش: مهره چینی و مهندسی انتخابات در خوزستان دو کلیدواژه ای است که در دو بیانیه بسیج دانشجویی و مجمع نوظهور جوانان نواندیش خوزستان بدان اشاره شده است.

به گزارش کاوش، اخیرا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان با انتشار یک بیانیه از مهره چینی یک جریان خاص در بهبهان رونمایی کرده و گفته است که این جریان خاص از طریق چینش مهره قبل از انتخابات به دنبال تضمین آینده سیاسی خود در شهرستان و استان هستند. در این بیانیه آمده است که تغییر مدیریت شرکت بهره‌برداری مارون که فقط چند روزی از انتصابش گذشته بود و یا تغییر ناگهانی فرماندار شهرستان بهبهان، چند ماه قبل از انتخابات و علی‌رغم دستور اکید وزیر کشور مبنی بر عدم جابجایی فرمانداران به خوبی نشان می دهد که جریان خاصی به مدیریت یکی از مسئولان به دنبال مهره چینی و اعمال نفوذ هستند.

همچنین مجمعی نوظهور به نام مجمع جوانان نواندیش خوزستان بیانیه ای را در خبرگزاری ایرنا منتشر کرده است. در این بیانیه نسبت به شائبه دخالت برخی نمایندگان استان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داده شده و خواستار نظارت هرچه بیشتر استاندار خوزستان بر انتصابات استانی به ویژه در حوزه اجرایی انتخابات برای پیشگیری از هرگونه جهت دهی به این رویداد شده اند.