توقیف ۷ میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان هندیجان
توقیف ۷ میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان هندیجان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان هندیجان خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان هندیجان طی ۲۴ ساعت گذشته با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی یک انبار دپوی کالای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از آن بازرسی کردند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه ایسوزو در حال بارگیری نیز توقیف و ۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از انبار مذکور ۵۲۸ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز گمرکی کشف و برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شدند.

عباس زاده اضافه کرد: در راستای برخورد با خودروهای شوتی ماموران پلیس آگاهی هندیجان ۸ دستگاه خودروی سبک حامل پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی را شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی لوازم آرایشی، بهداشتی و پوشاک کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه ۸ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان وی با بیان اینکه شهرستان هندیجان در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ۱۲ متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی مصمم است با پدیده شوم قاچاق به ویژه از نوع سازمان یافته برخورد قاطع و مستمر را در دستور کار خود قرار دارد.

منبع: فارس