[ad_1] خبرگزاری فارس: فرهاد دژپسند امروز در بدو ورود به شهرستان ماکو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار است امروز از منطقه آزاد ماکو بازدید و قابلیت‌های اقتصادی و فرهنگی این منطقه بررسی شود. وی گفت: امسال در شرایطی هستیم که بحث صادرات بسیار مهم است و مناطق آزاد در توسعه و افزایش صادرات نقش […]

[ad_1]

خبرگزاری فارس: فرهاد دژپسند امروز در بدو ورود به شهرستان ماکو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار است امروز از منطقه آزاد ماکو بازدید و قابلیت‌های اقتصادی و فرهنگی این منطقه بررسی شود.

وی گفت: امسال در شرایطی هستیم که بحث صادرات بسیار مهم است و مناطق آزاد در توسعه و افزایش صادرات نقش بسزایی دارند و باید به این سمت هدایت شوند.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد:خوشبختانه نخستین ایکس ری تولید داخل کشور در مرز بازرگان افتتاح شده و سعی می شود سایر مناطق آزاد کشور نیز به ایکس ری های تولید داخل مجهز شود.

دژپسند افزود: عصر امروز در شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت شرکت خواهم کرد و نظرات، پیشنهادات و مشکلات فعالان اقتصادی را بررسی کرده و سعی خواهیم کرد، توشه ای از این استان در برنامه ریزی و سیاست های ملی داشته باشیم.

[ad_2]