[ad_1] ایرنا: مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: یک زن ۱۸ ساله که به دنبال غرق شدن در رودخانه زاینده رود سامان دچار ایست قلبی و تنفسی شده بود، توسط کارشناسان اورژانس به زندگی بازگشت. محسن ابراهیمی سه شنبه شب با اعلام این خبر افزود: این زن ۱۸ ساله […]

[ad_1]

ایرنا: مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: یک زن ۱۸ ساله که به دنبال غرق شدن در رودخانه زاینده رود سامان دچار ایست قلبی و تنفسی شده بود، توسط کارشناسان اورژانس به زندگی بازگشت.

محسن ابراهیمی سه شنبه شب با اعلام این خبر افزود: این زن ۱۸ ساله عصر روز سه شنبه در رودخانه زاینده رود غرق شد که با کمک افراد محلی از آب نجات پیدا کرد و تحویل کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس داده شد.

وی گفت: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، این فرد را به بیمارستان ایت الله کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

ابراهیمی در ادامه از واژگونی یک دستگاه خودرو پیکان در محور شهرکرد به سورشجان در حوالی سه راهی هفشجان خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی ۷ مصدوم داشت که مصدومان با ۳ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

براساس اعلام گزارش پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در سال گذشته ۲۲مورد فوتی (۵ نفر زن و ۱۷ نفر مرد) به دلیل غرق شدن به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع داده شد که نسبت به سال ۱۳۹۶ که ۱۴ مورد (۱ زن و۱۳ مرد) بود ۵۷ درصد افزایش داشت.

[ad_2]