دریادار سیاری به عنوان فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان منصوب شد
دریادار سیاری به عنوان فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان منصوب شد

دریادار حبیب‌الله سیاری با دستور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به فرماندهی عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان منصوب شد. به گزارش کاوش، با دستور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیردریادار حبیب الله سیاری به فرماندهی عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان و امیر سرتیپ دوم […]

دریادار حبیب‌الله سیاری با دستور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به فرماندهی عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان منصوب شد.

به گزارش کاوش، با دستور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیردریادار حبیب الله سیاری به فرماندهی عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان و امیر سرتیپ دوم بیدادی فرمانده منطقه عملیاتی جنوب نیز به عنوان جانشین وی منصوب شد.

برابر این دستور تمامی نیروهای ارتش مستقر در منطقه اعم از یگان‌های نیروی زمینی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش، نیروی هوایی و دریایی در کنترل عملیاتی ایشان قرار می‌گیرند.

بر اساس این گزارش، امیر سیاری هم اکنون در منطقه جنوب مستقر بوده و آمادگی یگان‌های ارتش در منطقه را برای کمک رسانی بازدید کرده است.