آیت الله جزایری: همه برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب پای کار بیایند
آیت الله جزایری: همه برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب پای کار بیایند

آیت الله جزایری گفت: این بیانیه باید مورد مطالعه و دقت زیاد قرار بگیرد و باید بدانیم این بیانیه یک مقدمه است که به‌دنبال آن، یک برنامه‌ریزی منسجم و بزرگ صورت بگیرد. آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، ضمن تأکید بر اهمیت بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» […]

آیت الله جزایری گفت: این بیانیه باید مورد مطالعه و دقت زیاد قرار بگیرد و باید بدانیم این بیانیه یک مقدمه است که به‌دنبال آن، یک برنامه‌ریزی منسجم و بزرگ صورت بگیرد.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، ضمن تأکید بر اهمیت بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» مقام معظم رهبری، اظهار کرد: این بیانیه باید مورد مطالعه و دقت زیاد قرار بگیرد و باید بدانیم این بیانیه یک مقدمه است که به‌دنبال آن، یک برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

وی افزود: محتوای بیانیه گام دوم ممکن است نیاز به ایجاد سازوکارهایی از سوی دولت، مجلس، قوه قضاییه، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز علمی داشته باشد تا در راستای اجرای آن عمل شود.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان گفت: تمام بیانیه‌های مقام معظم رهبری پرمحتوا و سازنده هستند اما ایشان به‌طور ویژه روی این بیانیه فکر،مطالعه و دقت زیادی به خرج داده و زحمت زیادی کشیده‌اند که لازم است مردم، دولت و نظام ما اهتمام خاصی به این بیانیه داشته باشند و لازم است همه برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم پای کار بیایند.