جلسه اضطراری فوتبال خوزستان/ نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب
جلسه اضطراری فوتبال خوزستان/ نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب
در صورتی که سه تیم خوزستانی موفق به کسب ۱۰ امتیاز از شش بازی باقی مانده شوند، مطمئنا سهمیه فعلی فوتبال خوزستان در لیگ برتر حفظ خواهد شد.

نشست اضطراری هم‌اندیشی و تدبیر در خصوص وضعیت تیم‌های خوزستانی لیگ برتر فوتبال برگزار شد.

به گزارش کاوش اخبار، جلسه اضطراری و هم اندیشی باشگاه‌های لیگ برتری خوزستان شامگاه دوشنبه، سوم اردیبهشت به دعوت هیات فوتبال خوزستان و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر با حضور حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان، بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد، حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و ابراهیم نصیرنیا رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با اشاره به نتایج و وضعیت نمایندگان استان در لیگ برتر، عنوان کرد: در این چند هفته باقی مانده باید فضایی فراهم شود که جامعه فوتبالی از مدیران تا اصحاب رسانه و هواداران با همدلی و یک وفاق استانی زمینه کسب نتایج مطلوب این باشگاه‌ها را فراهم آورند.

وی افزود: انتظار می‌رود مدیران باشگاه‌ها با تصمیمات منطقی، مدیریتی و فنی و نیز با یک همت والا در این فرصت باقی مانده کام فوتبال دوستان را با کسب نتایج شایسته شیرین کنند.
او با اشاره به اتفاقات پیش آمده برای باشگاه استقلال ملاثانی نیز گفت: تدابیری در نظر گرفته شده که با همکاری هیات فوتبال در سریع ترین زمان ممکن وضعیت میزبانی‌های باشگاه استقلال ملاثانی فراهم شود و از سایر باشگاه‌های تقاضا کردیم در کنار اداره کل و هیات فوتبال از این نماینده استان در لیگ یک کشور حمایت داشته باشند.

بنی تمیم همچنین ضمن تشکر از حضور مسئولانه مدیران باشگاها و بیان دغدغه‌ها، عنوان کرد: همچنان که صحبت‌های امیدبخش مدیران باشگاه‌ها نشان از تعهد به اتفاقات خوب تا پایان فصل دارد، در این جلسه تصمیمات فنی خوبی نیز اتخاذ شد و این امید وجود دارد که خروجی اثر بخش آن را در عرصه مدیریتی باشگاه‌های فوتبال استان شاهد باشیم.

او بیان کرد: شخصا از رئیس هیات فوتبال خوزستان و همکارانش به خاطر پیگیری جدی برای رفع بحران موجود تیم‌های استان در لیگ برتر و لیگ دسته اول تشکر می‌کنم و ما هم، شانه به شانه رییس هیات فوتبال، همراهی و مساعدت خواهیم کرد.

همچنین در این جلسه عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان ضمن تشکر از قبول دعوت مشترک هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش خوزستان، مطالبه گری به حق اهالی فوتبال و دغدغه‌های هواداران به دلیل موقعیت نگران کننده تیم های خوزستانی در جدول لیگ برتر را بیان کرد.

در ادامه نیز مدیران باشگاه فولاد، نفت آبادان و استقلال خوزستان به صورت جداگانه مشکلات حوزه مدیریت تیم داری خود را بیان کردند و متفق القول خواستار ایجاد آرامش، حمایت و همدلی همه جانبه استانی بودند و صراحتا اعلام کردند در صورتی که سه تیم خوزستانی موفق به کسب ۱۰ امتیاز از شش بازی باقی مانده شوند، مطمئنا سهمیه فعلی فوتبال خوزستان در لیگ برتر حفظ خواهد شد.

همچنین رئیس هیات فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان از مدیران باشگاه های فولاد، نفت آبادان و استقلال خوزستان خواستار مساعدت به تیم استقلال ملاثانی در زمینه تامین زمین برای دیدارهای آینده این تیم شدند. رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت و رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد نیز این قول را دادند که در حد توان تیم استقلال ملاثانی را در این زمینه حمایت خواهند کرد.

  • منبع خبر : فارس