معاون استاندار: شرایط بیشتر شهرهای خوزستان عادی است/ در اهواز نقاطی از سه محله درگیر ماندآب هستند
معاون استاندار: شرایط بیشتر شهرهای خوزستان عادی است/ در اهواز نقاطی از سه محله درگیر ماندآب هستند
در حال حاضر شرایط بیشتر شهرهای استان خوزستان نسبتا عادی است و مشکلات برطرف شده است و محورهای اصلی باز هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آبگرفتگی مناطق شهری در پی بارندگی گفت: در حال حاضر شرایط بیشتر شهرهای استان خوزستان نسبتا عادی است و مشکلات برطرف شده است و محورهای اصلی باز هستند.

به گزارش کاوش اخبار، محمد خانچی در خصوص آخرین وضعیت مناطق دچار آبگرفتگی در پی بارندگی اخیر اظهار کرد: بارندگی‌های روزهای اخیر طراوت خوبی در شهرها ایجاد کرد و آب بیشتری در بسیاری از رودخانه‌ها جاری شد و دغدغه ذخیره سدها که یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های جدی استان خوزستان بود را تا حدودی برطرف کرد.

 وی افزود: در حال حاضر شرایط بیشتر شهرهای استان خوزستان نسبتا عادی است و مشکلات برطرف شده است و محورهای اصلی باز هستند. چند نقطه ریزشی در برخی مناطق کوهستانی داشتیم که نیروهای راهداری بازگشایی کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر در اهواز، نقاطی از سه محله درگیر ماندآب هستند. با توجه به اینکه بارندگی زیاد و مستمر بود، حجم شبکه فاضلاب اشغال بود اما اکنون آب در بسیاری از مناطق فروکش کرده است.

وی بیان کرد: اکنون شرکت‌های معین، بسیج، سپاه، نیروهای جهادی، مجموعه آبفا و شهرداری اهواز در حال فعالیت هستند تا بخش عمده آب معابر در این محلات را برطرف کنند. تلاش می‌شود اشکالات این مناطق در کوتاه‌ترین زمان رفع شود.

خانچی گفت: به دلیل وزش باد همزمان با بارندگی در بخشی از شهرها مانند کارون و ایذه پایه‌های برق دچار شکستگی شدند که سریعا مجموعه شرکت توزیع و برق منطقه‌ای با وجود بارندگی و ناایمن بودن شرایط، پایه‌ها را ترمیم کردند و شرایط برق در بیشتر مناطق پایدار شده است.

وی که در یک بخش خبری تلویزیون صحبت می‌کرد، گفت: چالشی در بحث آب ایجاد شده بود که در این خصوص نیز آبرسانی یا تانکر انجام شده است.

  • منبع خبر : ایسنا