امام جمعه اهواز: شعار سال مقام معظم رهبری شاه‌کلید پیشرفت کشور است
امام جمعه اهواز: شعار سال مقام معظم رهبری شاه‌کلید پیشرفت کشور است
شعار امسال مقام معظم رهبری، شاه کلید پیشرفت کشور است و به طور قطع حل مشکلات اقتصاد کشور با مشارکت مردم محقق می‌شود.

امام جمعه اهواز گفت: شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مقام معظم رهبری برای سال جدید، شاه‌کلید پیشرفت کشور است.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شعار سال اظهار کرد: شعار امسال مقام معظم رهبری، شاه کلید پیشرفت کشور است و به طور قطع حل مشکلات اقتصاد کشور با مشارکت مردم محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: نوع تصدی‌گری دولت باید به سمت بخش خصوصی برود امسال باید به گونه‌ای برنامه ریزی کرد تا حرف آقا بر زمین نماند و قدری از مشکلات مردم کاسته شود.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با تاکید بر لزوم حمایت از جوانان بیکار گفت: با اصلاح ساز و کار، نظارت دقیق و حمایت از جوانان بیکار، افزون بر به حرکت درآوردن چرخه تولید، مشکل بیکاری را حل خواهد کرد.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: این ماه مبارک، یک دانشگاه انسان‌سازی و تربیت انسان‌هایی است که می‌توانند بستر را برای حکومت امام زمان (عج) آماده کنند.

وی در عین حال با اظهار اینکه تا کنون انسان‌های بی‌گناه زیادی در غزه شهید شده‌اند، یادآور شد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیدند و همچنان مقوله مقاومت در این نقطه دنبال می‌شود که درس بسیار بزرگی است.