سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود
سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود
بیشترین حجم بارش‌ها برای مناطق شمالِ شرقی و شرقی پیش بینی شده و در بقیه مناطق هم بارش‌ها به صورت پراکنده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان به ورود سامانه بارشی به استان اشاره کرد و گفت: بیشترین حجم بارش‌ها برای مناطق شمالِ شرقی و شرقی پیش بینی شده و در بقیه مناطق هم بارش‌ها به صورت پراکنده است.

به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه زاری در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی از اواخر وقت فردا سامانه بارشی وارد استان خوزستان خواهد شد و تا اواخر شنبه در اغلب مناطق استان سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط تا شدید، ریزش تگرگ در برخی مناطق و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

وی اضافه کرد: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها از بعد از ظهر جمعه تا ظهر شنبه برای مناطق شمالِ شرقی و شرقی خوزستان پیش بینی می‌شود و در بقیه مناطق هم بارش‌ها به صورت پراکنده رخ خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: شمال خلیج فارس از امروز نیمه مواج است ولی از بعد از ظهر فردا تا شنبه مواج و متلاطم، گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

سبزه زاری تصریح کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۲۵.۲ و ایذه با ۴.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۲۵.۲ و کمینه دمای ۱۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.