آماده‌باش اورژانس خوزستان برای حوادث چهارشنبه سوری
آماده‌باش اورژانس خوزستان برای حوادث چهارشنبه سوری
در چهارشنبه آخر سال در کنار فرزندان خود بمانند و صحنه تفریح را مدیریت کرده و از هرگونه خرید، توزیع و جابه‌جایی مواد آتش زا به شدت جلوگیری کنند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: نیروهای این مرکز برای امدادرسانی به حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری در این استان به حالت آماده‌باش در آمدند.

به گزارش کاوش اخبار، عارف شرهانی بیان کرد: تمام آمبولانس‌های شهر با تکنسین‌ها در حالت آماده‌باش قرار دارند و سه دستگاه موتورلانس در سطح شهر به ویژه در مناطق شلوغ و پر ازدحام گشت می‌زنند.

وی افزود: از ظهر امروز آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ از آشیانه خارج و دم درب پایگاه با آلارم روشن آماده هستند.

شرهانی ادامه داد: ۱۲۴ پایگاه و ۱۴۰ دستگاه آمبولانس کار امداد رسانی را انجام خواهند داد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: نشست‌های مختلفی با سازمانهای امدادی و عملیاتی برگزار شده که هماهنگی‌هایی در خصوص ارایه خدمات فوری و آنی به افراد دچار سانحه داده شود.

وی از مردم خواست در چهارشنبه آخر سال در کنار فرزندان خود بمانند و صحنه تفریح را مدیریت کرده و از هرگونه خرید، توزیع و جابه‌جایی مواد آتش زا به شدت جلوگیری کنند.

شرهانی بیان کرد: در صورت بروز آسیب با حفظ خونسردی ۱۱۵ را مطلع و محل آسیب را با تماس کارشناسان فوریت‌های پزشکی مدیریت کنند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان خطاب به والدین تاکید کرد: فرزندان خود را در کوچه و محله رها نکرده و شادی را به عزا تبدیل نکنید.