تداوم رگبار و تندباد در خوزستان تا پایان وقت امروز
تداوم رگبار و تندباد در خوزستان تا پایان وقت امروز
بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در مناطق شمال شرقی، شرقی و ارتفاعات خواهد بود. در برخی مناطق بارش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

 مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی تداوم رگبار و تندبادهای لحظه‌ای در استان تا اواخر وقت امروز خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار کرد: همان طور که پیش‌بینی شده بود فعالیت سامانه بارشی از اوایل وقت امروز در استان خوزستان آغاز شده و بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز در اغلب نقاط استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای و همچنین کاهش محسوس دما می‌شود.

وی افزود: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در مناطق شمال شرقی، شرقی و ارتفاعات خواهد بود. در برخی مناطق بارش تگرگ نیز دور از انتظار نیست. همچنین بارش در ارتفاعات به شکل برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری ادامه داد: برای فردا و پس فردا کاهش دید ناشی از وقوع پدیده مه یا مه رقیق در اغلب مناطق استان خوزستان به ویژه مناطق کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شمال خلیج فارس تا اواخر وقت فردا مواج و متلاطم و امروز گاهی همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۲۹.۵ و دزپارت با ۸.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۲۹.۵ و ۱۶.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.